12 maart 2011

Het begin ...

In oktober 2010 startte ik de opleiding Modiste.  Ondertussen kregen mijn familieleden er een extra "hoedje" bij, een stoffen hoedje bijvoorbeeld ...




of een pet ...



of een muts kan ook natuurlijk ...



Voor mezelf maakte ik deze twee vilten hoedjes :



Ik mag wel zeggen dat deze hobby mij heel erg bevalt.  De tijd leek mij dan ook rijp voor een blog, kwestie van de buitenwereld ook te laten meegenieten van mijn creaties.  Ik hoop dan ook snel nog meer hoedjes te kunnen toevoegen.



3 opmerkingen:

  1. amai, wat een mooie selectie...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige blog maar vooral de creaties zijn leuk en mooi.De rechts afgebeelde petten dragen comfortabel en zelfs de wind heeft er moeilijk vat op door hun degelijke afwerking. Als ik ze draag zijn de reacties zeer positief. Proficiat. Papie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat een mooie hoedjes, ik val bijna van mn stoel van bewondering! Lijkt me supermoeilijk zo'n hoed maken...!

    BeantwoordenVerwijderen