21 juni 2011

And the winner is ....

Op de langste dag van het jaar,
zou de winnaar bekend gemaakt worden van het regenhoedje.
Random.org hielp mij hierbij.
Aangezien een aantal mensen niet alleen een reactie nalieten,
maar ook mijn blog volg(d)en en/of een linkje postten,
telden sommigen zelfs 2 of 3 keer mee. 

Dit was het resultaat :

Maar wie was nu nummertje 10 ?


Mlle Assorti, een dikke proficiat !
Als je me via mail je hoofdmaat doorgeeft en je adres,
dan komt dit regenhoedje binnenkort bij jou in de bus,
nadat ik er een hoedenlint op maat heb ingenaaid.

2 opmerkingen:

  1. Oooo sorry! Wat erg! Ik zie dat hier nu pas dat ik de gelukkige winnaar ben! Ik heb je een mailtje gestuurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het hoedje is aangekomen en direct in gebruik genomen! Super mooi vind ik het! Dank u wel Jo Chapeau! =)

    BeantwoordenVerwijderen