16 juni 2011

Groene broeken

Onlangs maakte ik twee nieuwe groene broeken, helemaal volgens het gekende Made-patroon.
Eerst werd er een korte versie gemaakt voor de oudste, maar "hij prikte" en de oudste wou hem niet aan.  Ondertussen was er ook een lange versie in de maak voor de jongste.  Ik vind het wel fijn als beide broers iets gelijkaardig aan hebben, maar dan toch weer niet helemaal hetzelfde.  Het is dan ook geen tweeling, he.
De jongste was heel erg blij met zijn versie (er zaten zakken in !), en na een dagje spelen en ravotten op school en in de opvang, mocht ik als bevestiging van de goedgekeurde broek een fotootje nemen. (Tja, het zijn jongens, passen en model spelen staan nu eenmaal niet bovenaan hun verlanglijstje.)



En omdat de groene lange broek hem zo beviel, wou hij de korte versie van broer ook wel hoor ! (daar zaten niet alleen zakken in vooraan, maar er was zelfs een achterzak !)
En weer mocht ik na een dag spelen wat fotootjes nemen ... al klimmend en klauterend op zijn boekenrek.



4 opmerkingen:

  1. Leuke broeken! Dat Made patroon gebruik ik ook graag, onze lukas vindt die broeken altijd super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi!!! daar begin ik nog niet aan, aan broeken! eerst nog een 10tal tassen maken tot ik het beu ben ;-) Hoe was het op de rommelmarkt trouwens, heb je wat respons gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ fleurfatale : Ik ben volop regenhoedjes aan het maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen