29 juni 2011

(Pyjama)broek

Onlangs maakte ik deze broek voor mezelf.
Volgens een patroontje dat ik haalde uit een knipmode (denk ik) uit de bib.


Ik wou gewoon een luchtige zomerbroek voor de iets frissere dagen.
Ik had er heel goed opgelet dat de ruiten in de stof mooi doorliepen aan de naden.
En ik was vooral blij dat de gulp met rits zo goed gelukt was ...



En toen kreeg ik plots te horen  van mijn vader dat ik een pyjamabroek aanhad ...
blijkbaar was het om te lachen ...
En las ik niet toevallig gisteren bij haar dat zij ook commentaar moest horen op haar naaisels.
Maar mijn (pyjama)broek zit super, dus ik blijf hem gewoon dragen !

2 opmerkingen:

  1. Hmmm... misschien doet zo 'n ruitjespatroon inderdaad wel een beetje aan een pyjama denken. Maar ik vind dat je moet dragen waar je je goed in voelt ;).

    BeantwoordenVerwijderen