1 juli 2011

Pyjama's

Echte pyjama's deze keer.
Vorige week startte de jongste bewoner hier in huis met de plaswekkertraining.
Uit ervaring weten we dat een aantal pyjama's in reserve dan echt geen overbodige luxe zijn.
Dus werden heel snel enkele jongens-auto-pyjama's in elkaar gezet,
met hetzelfde stofje dat ik ook al hier en hier gebruikte.
Gelukkig waren ze net op tijd af, want ze werden meteen in gebruik genomen,
zodat ik pas nu de gelegenheid kreeg om enkele fotootjes te nemen.

Er werd een hemdje gemaakt met een knoopje achteraan ... 

Eigenlijk was het wat gepruts toen het hemdje af was, aangezien ik er niet bij
stilgestaan had dat een katoentje niet meerekt en hij het dus niet over zijn hoofd kreeg.  
Als oplossing bracht ik dan maar een lusje met knoop achteraan aan.


Ik had nog twee rode pyjamabroekjes liggen en die pasten nog perfect.

Het tweede hemdje kreeg knoopjes vooraan, 
het gepruts bij het vorige hemdje werd zo meteen omzeild.


En dan maakte ik nog een groene badstoffenversie. 
Nog sneller in elkaar geflanst dan de vorige versies,
de afwerking is ernaar ...

maar wonder boven wonder als "super" gecatologeerd bij de jongens !
En dat is dan ook de enige reden waarom deze pyjama ook hier geshowed wordt.
(eigenlijk verwacht de oudste ook nog een groene versie voor hem)


3 opmerkingen:

  1. die pyamas zijn leuk geworden ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke pyjama's!
    Ik ben ook wel eens benieuwd naar het resultaat van de plaswekker...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Katja : dat ligt volledig binnen de verwachtingen, daar zijn we nog niet direct van af, maar daar maken we ons niet direct zorgen om. We reizen al jaren regelmatig richting uroloog.

    BeantwoordenVerwijderen