19 augustus 2011

Boleo


Ook ten huize JoChapeau konden we de langverwachte Boleo
niet zomaar aan onze neus laten voorbij gaan !


Eloleo ontwierp deze prachtige omkeerbare schoudertas die nu te koop is in de Van Katoen webshop.

Bij haar zagen we dat de tas ook makkelijk kon gemaakt worden in ribfluweel.
Beide stofjes komen van bij De Strek.
En ja hoor, ik gebruikte één van de stofjes nog eens.


Een variatie op het rokje dat ik hier en hier al eerder maakte,
wat verknipt en aangepast met paspel.



8 opmerkingen:

  1. Ooooh, zowel de rol als de tas zijn waanzinnig. Leuke stofjes hoor. Heb je een patroon gebruikt voor de rok? Hij is echt tof!
    Fijn weekend, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, het patroon van waaruit ik vertrok voor de rok vond ik hier :
    http://kamielandodille.blogspot.com/2011/02/een-kwart-cirkelrok-op-maat-tekenen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goh, mooi!!! ik moet dringend ook weer eens aan de naaimachine gaan zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O zeg, zo supermooi, die tas (met bijpassende rok)!
    Die stof ziet er prachtig uit. Ik moet toch ook eens naar Ledeberg in die stoffenwinkel kijken.
    ('t is toch daar dat je 't gekocht hebt he?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo'n mooie boleo zeg! En ik vind het super dat dat zo assorti is met de rok.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ kamielandodille : ja hoor, de strek of au pluba in Ledeberg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht van een tas! Heel leuk dat hij assorti is met je rok! knap gemaakt en bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen