31 oktober 2011

Boxershortje(s)

Heerlijk toch, al die mooie dingen die in blogland passeren.
Toen ik al dat ondergoed zag, wist ik meteen dat ik mij hier vroeg of laat ook aan wou wagen.

En heerlijk toch, die Van Katoen patroontjes.
Recent lanceerden Oontje en Polkadotjes er hun ondergoedpatroontjes
waarmee we makkelijk direct aan de slag kunnen.

Heerlijk ook, zo'n verlengd weekend met wat extra tijd,
zodat de nieuwe overlock volop kan uitgetest worden.



De gympjestricot zagen we eerder hier al passeren,
en ik wou er toen al meteen ook ondergoed voor mijn jongens mee maken.

Het voorstukje in de boxershort werd wel extra gevoerd met een wit tricootje.
En het patroontje werd een klein beetje aangepast,
zodat we één achterpand kregen dat doorliep tot aan het voorstukje vooraan.
En dit is de eerste boxershort die perfect past
en niet "zwabbert" rond de frêle beentjes van mijn 8-jarige,
vooral ook omdat ik een maatje 98-104 maakte.

5 opmerkingen:

  1. Mooi geworden! Netjes afgewerkt hoor. Fijn hè zo'n overlock. Hier een 7 jarige die nog onderbroekjes maat 86-92 past ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Zo mooi afgewerkt en dat stofje is echt geweldig! Heel geslaagd!
    Ik heb het patroontje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw super!!! Geen schrik dat je jongens nu liever heel de dag in hun onderbroek lopen te paraderen dan nog kleren aan te doen???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Fijn dat je EINDELIJK het juiste modelletje gevonden hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schoon zeg, bijna te schoon om onder uw kleren te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen