15 november 2011

Klein hoedje in baksteen ?

Officieel is de kleur van dit haarvilten hoedje "baksteen". 
Maar misschien klinkt cognac of roestbruin iets bekender in de oren ?

Ik twijfelde toen ik deze haarvilten cloche een tijd geleden toegestuurd kreeg.
Maar in 'de hoedenles' leek dit aparte hoedenmalletje me ideaal.
Ik trok het vorige keer op in de les
en werkte het gisteren eenvoudig af met een lederen bloemetje.

En toen ik gisterenavond het hoedje even paste,
zei de jongste heel spontaan : "Ooh, dat is een mooi hoedje".
Ik moest even glimlachen,
ik kan hem geen ongelijk geven ...

5 opmerkingen:

  1. Oh amai, dat is zó mooi, als ik dat ergens zou kunnen kopen dan ben ik van de partij! Ik ben dol op baksteen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke hoed! En je hebt er veel leuke staan! Waar volg je de opleiding modist?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ lelieswereld : Dank je ! Ik volg de opleiding Modist in Gent, aan het CVO Spermalie.
    http://www.spermalie.be/en/x/180/modist

    BeantwoordenVerwijderen