27 november 2011

Ooit al eens een kookboek cadeau gedaan ?

De non-fictie hit van de afgelopen boekenbeurs werd ook ten huize JoChapeau gekocht als cadeau.
En ook al ben ik hevige fan van de receptjes van deze dames,
toch komt hier tussendoor ook wel eens een gerechtje van zijn hand op het bord ...
Maar eerlijk is eerlijk, haar salade liégoise blijft mijn favoriet
en daar kan geen enkele Jeroen Meus tegenop !

Maar even terug naar het cadeau.
Ik vond het veel te saai om dit gewoon in te pakken.
Dus stikte ik een verpakking in elkaar.
Een exacte kopie van een exemplaar dat hier dus af en toe gebruikt wordt.


Een handig exemplaar, het lint rondom de hals kan makkelijk aangepast worden.
Gemaakt in een stofje van vlaslinnen van hier.

En weten jullie wat mij ook blij maakt, naast het maken van cadeautjes ?
Dat ik een blog-naamgenootje blij kon maken met één van mijn hoedjes !

4 opmerkingen:

  1. Dat hoedje staat haar wel erg mooi!
    En ik weet intussen dat je hoedjes in 't echt nog mooier zijn dan op de foto.

    Grappig, zo'n kookboekverpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, stijlvolle schort!!! En inderdaad, ik ging ook eens kijken bij je blog-naamgenootje en je hoedje staat haar inderdaad perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat leuk, een verwijzing!

    @Kamielandodille en @hilde: dank jullie wel!! :-D
    En het klopt wat je zegt Kamielandodille: het hoedje is in het echt nóg mooier. Ik moet me inhouden er niet de hele tijd over te aaien... :-)

    BeantwoordenVerwijderen