19 december 2011

Kerstkaartjes & in de prijzen gevallen



Kerstkaartjes uitdelen aan de klasgenootjes,
een traditie die sinds het eerste leerjaar aangehouden wordt door de oudste.
En aangezien de jongste ook al zo ver is,
deed hij heel graag mee.
Het idee werd schaamteloos gepikt van printerest.
De cijferstempels maakte ik snel voor hen volgens deze methode.
Maar het stempelen werd natuurlijk volledig door de jongens uitgevoerd !
Apetrots zijn ze op hun kaartjes !

En de laatste weken werd ik overladen met kadootjes.
Van Houtspel mochten we een sinterklaaskadootje in ontvangst nemen.

En van MaandagDaandag kreeg ik deze superleuke stempels.

En vandaag zaten plots deze buttons in de bus van Marleineke.

Maar één give away van haar hou ik nog even achter.
Ik heb de jongens namelijk beloofd dat we in de kerstvakantie
er zeker iets samen uit maken.

8 opmerkingen:

  1. Oh, wat is dat leuk, die kaartjes!!! Je jongens zullen het wel leuk gevonden hebben om ze te maken!!! Een ideetje om te onthouden en hier eens iets "nuttigs" te doen met de strijkparels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk die kerstkaartjes!
    En de pakjes ook uiteraard, wie wordt daar niet vroijk van :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk idee om zo zelfgemaakte kerstkaartjes uit te delen ! Het craftmanship zit er ook al flink ingebakken ;-)
    En al vroeg feest met al die kadootjes ! Heel fijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig idee, die kaartjes! Geniet van alle pakjes.
    Fijne feestdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kerstkaartjes zijn super leuk! Dat zal wel een succes zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof idee, die kaartjes. Ik denk dat ik dat eens pik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha, hier liggen de strijkparelpakjes ook klaar voor een ander doel dan wel ;) Een fijn eindejaar en tot gauw, Mira

    BeantwoordenVerwijderen