8 januari 2012

Plooitjes

Toen ik deze tas met plooitjes op het web tegenkwam,
wou ik die gewoon meteen maken.

En zo gebeurde dit ook tijdens de kerstvakantie.
Ik gebruikte een wollen ruit die ik vorige winter hier kocht.
Aangezien ik dus twee keer een wollen stof gebruikte (ook voor de voering),
en zelf de schouderbandjes stikte,
werd het uiteindelijk wel wat moeilijk om te topstichen door al deze lagen ...
maar met wat geduld is het toch gelukt.

En nu heb ik naast deze zomerse Boleo-versie
ook een winterse tas om richting het werk te vertrekken 's morgens.

12 opmerkingen:

  1. schoon en zo tof in dat wollen winters stofje!
    moet ook dringend aan een tas beginnen,
    eerst die voor van katoen, lijkt me niet zo moeilijk voor een beginneling als ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ fleurfatale : een tas voor Van Katoen wordt zeker ook gemaakt, alles op z'n tijd, hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er écht mooi uit en niet alleen dat, ook warm, gezellig, een echte wintertas. Leuke hoed erbij (:)) en je bent weer helemaal 'top'.
    @

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar wil ik gewoon zelf in kruipen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n schoon en schattig modelleke!!! Zeer geslaagd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn favoriet! Al ben ik nu op zoek naar een zomers exemplaar... Mss even Sara haar tas lenen als ik niet veel moet mee doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze tas is veel mooier dan die op internet!

    BeantwoordenVerwijderen