5 februari 2012

Alpaca wol

Hier liet ik al een proeflapje zien
Eenmaal de bolletjes wol geleverd,
begon ik naarstig te haken.
Nadat ik nog twee extra bolletjes bij bestelde,
blijkbaar haak ik nogal losjes
was de trui af en lag hij daar.



Maar met deze vriestemperaturen heb ik al volop kunnen genieten van mijn warme gilet.
Ook al werd hij gehaakt met dubbele stokjes,
toch zorgt de combinatie van wol met alpaca wol ervoor
dat deze trui heel warm aanvoelt.

En met twee extra bolletjes wol in een warmere roodtint,
haakte ik nog een pixie mutsje,
voor een meisje dat even geleden geboren werd.


Ik volgde haar methode,
en haakte deze steek die ik via printerest ontdekte.
En wat zag ik deze week ?
Zij had blijkbaar hetzelfde idee ... én een pasmodelletje !


6 opmerkingen:

  1. Zo mooi! Zowel de trui met ketting als de muts ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heyyyyy mooi gelukt allemaal... en superleuk dat we net hetzelfde hebben gemaakt :-)
    Die steek maakt het toch helemaal hé!
    Enne, nen dikke merci om mij hier te vermelden hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie trui maar ook een geweldig schattig mutsje. En dat knoopje..... @

    BeantwoordenVerwijderen