23 februari 2012

Happy in Rose

Deze namiddag trok de oudste naar een verjaardagsfeestje van een klasgenootje.
Een 9-jarige vrolijke, maar vooral heel moedige meid
die al heel wat meegemaakt heeft in haar kleine leventje tot nu toe.

Dit jaar besloot ik - naar haar voorbeeld - het inpakpapier achterwege te laten
en voor dit tasje te gaan.
We moeten daar eerlijk in zijn, een meisje kan dit al iets beter appreciëren dan een jongen.
De laatste dagen zagen we het al verschillende keren in blogland passeren.
Edit : hier en hier zag ik er ook mooie.



De jarige waarover sprake deelde ook een zelfgemaakt kerstkaartje uit in de klas.
En vorig jaar genoot de oudste op haar verjaardagsfeestje met volle teugen
van een ganse knutselnamiddag met klei onder leiding van haar.

Ik besloot dit jaar voor stempels te gaan als cadeautje. 
De oudste dacht dat ze dit wel leuk zou vinden.
Dus kocht ik hier enkele stempels en een stempelkussen.
En vulde dat aan met wat zelfgemaakte experimentjes,
volgens haar methode.
Wist je trouwens dat je dit van haar of van hen ook zelf kunt leren dit evenement

Dit alles werd in een snel gestikt mandje gestopt,
wat later altijd nog gebruikt kan worden om allerlei spulletjes in te bewaren.

En zo kwam het dat de oudste deze middag vertrok
met dit volledige pakketje naar een lieve vriendin.


19 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan! Was net ook aan het zien voor zo'n tas te maken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaaaa, wat een superleuke tas!! Echt top dat je mijn tutorial hebt gebruikt. En ik zag dat je hem ook al op de flickr had gezet. Now that rocks!!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Marina, ik zag nu pas dat ik jouw mooie zwarte exemplaartje vergat te vermelden ! Ik heb het meteen aangepast !

      Verwijderen
  4. Dat is een heel mooi pakketje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ongetwijfeld een schot in de roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kado!!En super mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig pakketje! Heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar wat een mooi kado! Dat kan niet anders dan een lach op haar gezicht toveren! Heel tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel mooie stoffen ook. En geweldig zo 'n heel pakket. Dat zal ze heel fraai hebben gevonden. @

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, wat zal dat vriendinnetje blij geweest zijn! Ik heb me ingeschreven voor de stempelworkshop bij van katoen (eigenlijk ging ik voor de jongensbroek, maar deze was al volzet :-( ) Maar ik kijk al uit naar de stempels ook, want ik vind ze echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tofkes en ze zijn zeker niet te groot want de jongste van 4 zeult hier al dagen het mislukte roze geval (had ge mijn schonere versie niet kunnen linken? ;-)) overal mee naartoe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, An, ik wou linken naar je beide versies, want ik vind ze alle twee leuk ! Maar blijkbaar heb ik maakte ik twee keer de link naar je roze versie ... ik pas het meteen aan !

      Verwijderen
  12. Die stempels kan je ook zelf maken (ik heb bijna dezelfde als de spiraal)en nogwel heel simpel.

    http://zapnimf.wordpress.com/2009/12/21/ik-voel-mij-zo-keihard-niet-madame-zsazsa/

    Niettemin : allemaal heel knap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De gekochte exemplaren staan niet op de foto (die waren al mooi ingepakt in een polkadotpapiertje), maar hierboven dus alleen maar eigen experimentjes :-) Super idee trouwens, van die wijnetiketten !

      Verwijderen
  13. Oh, daar zal de jarige wel blij geweest mee zijn! Héél mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap zeg, ik gaf je een award, ga maar eens op mijn blog kijken!

    BeantwoordenVerwijderen