30 maart 2012

Dankjewel, juf !

Voor één van de juffen van de oudste
eindigt het schooljaar nu al.

En ja hoor, er werd 
een heel speciaal afscheidscadeautje voor haar gemaakt.
 Na de paasvakantie start namelijk haar zwangerschapsverlof.

samen met een mutsje van hier.


De juf wil het graag voor iedereen als verrassing houden 
of het nu een meisje of een jongen wordt,
dus koos ik een fijn gestreept tricootje
en combineerde dit met blauw lint en een geflockt olifantje.


De oudste schreef zelf voor zijn juf :
"Veel geluk met je baby,
ik vond je een superleuke juf !"

17 opmerkingen:

  1. Waw, die juf heeft nogal een chance! Als elk van de mama's zo kan naaien, heeft ze direct een hele kleerkast vol :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk setje!! De juf zal zeer content zijn ... En de kleurcombinatie is echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke attentie, juf zal daar zeker blij mee zijn! Fijn weekend, Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig setje! Hopelijk mag er snel een schattig bolletje in.
    (Je brengt me trouwens op ideeën voor de aankomende baby's hier, merci!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi dat groen met dat felblauw! en zo lief geschreven van je zoon...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, zo schattig, mij breng je ook op ideeën... Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och wat geweldig schattig. En een zelfgemaakt kado krijgen is echt het leukste wat er is. Mooi gemaakt ook en die olifant is geweldig. @

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, prachtig gemaakt! Die juf. heeft geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo lief van jullie en prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe lief! Dat is echt een prachtig cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo lief, ik krijg op slag heimwee naar mijn kleine babytjes als ik je mooie setje zie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een superschattig geboortecadeau!

    BeantwoordenVerwijderen