12 maart 2012

Give away

Vandaag, één jaar geleden, schreef ik mijn eerste blogbericht.
En ja hoor, ik wil dit graag vieren met een kleine give away.
Hier kreeg ik de haakkriebel na enige jaren opnieuw te pakken
en sindsdien haak ik regelmatig tussendoor,
als ik als passagier meerijd in de auto
in de wachtkamer bij de dokter
in de zetel voor de televisie
want dat is net het fijne aan haken,
het kan echt altijd (ok, bijna altijd) en overal.

Ik haakte twee pixie mutsjes
zoals ik er hier ook al eentje haakte.


Ik haakte een lichtblauw en een lichtgrijs exemplaartje,
met een zomers bolletje wol


Van kaaklijn tot kaaklijn meten beide mutsjes 36 cm.

Wil je graag zo'n gehaakt pixie mutsje winnen,
laat dan voor 26 maart een reactie na onder deze blogpost.
Heb je een voorkeurskleur, dan kun je dat ook noteren.

Volgen mag en/of reclame maken op je blog ook natuurlijk,
maar is zeker niet nodig om deel te nemen.

13 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik doe graag mee. Ik vind de beide kleurtjes mooi, dus aan jou de keuze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi.
    Ik doe wel niet mee wegens geen pixie-hoofdjes meer hier in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig, met een ongelooflijk hoog schattigheidsgehalte.
    Mijn meid is er net wat te groot voor,maar ik ben er zeker van dat een ander kindje er heel blij mee zal zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je eerste blogverjaardag! Dat er nog vele blogjaartjes mogen volgen, want ik kijk altijd met ware bewondering naar je hoedjes. Zo ontzettend mooi! Volgens mij verdien je al lang het diploma van modiste hoor!
    Wat voor een mooie haaksteek heb je voor de mutsjes gebruikt ? Of zijn het stokjes met nopppen of moezen op ? Erg mooi resultaat ! Mijn kroost is hiervoor ook al te groot maar er is hier een nichtje van 3 maanden voor wie het vast wel zal passen. Ik doe dus graag mee, en heb geen voorkeur van kleur.
    Bedankt voor de link naar het patroontje op MaandagDaandag. Indien nodig haak ik er zelf eentje voor het kleine nichtje ;)
    Groetjes en nog veel blogplezier toegewenst,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sneksniltje, hierbij de link naar de 'nopjessteek' :
      http://www.4blog.info/school/2012/scuola-di-uncinetto-il-punto-pois/
      eigenlijk haak je gewoon vasten en af en toe (op gelijke afstanden) tussendoor een dubbel stokje.

      Verwijderen
  5. Onze kleindochter wil per se NIETS op het hoofd, dus de mutsjes zijn aan haar werkeljk niet besteed. Wel wil ik je van harte feliciteren met dit mooie blog. @

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met plezier heb ik jou en je blog leren kennen ! Op naar het volgende blogjaar hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh waw, wat mooi! als julia daaar nog zou in passen (15maanden is ze ondertussen), ding ik graag mee naar de blauwe. prachtig gemaakt! en dan heb ik een echt "jo chapeau" item!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je éénjarig blog!! Hiep hiep hoera!! Wat zouden we graag een pixie muts winnen. En nu maar hopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja maar zeg, zo schattig! Na jouw vorige oixiemuts stond er 1 haken voor de zoon-die-komt op het lijstje, maar dat is zo lang: ik geraak er nooit door! Dus doe ik graag mee, het kleurtje maakt mij niet uit!
    Proficiat met dat ene jaar hè!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi, al heb ik geen baby om het op te zetten. Meer kans voor de anderen om te winnen. Proficiat met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, doe zijn mooi! Ik veronderstel dat mijn dochterje haar hoofdje daar wel zou in passen... Ze wordt er zondag 1 en eigenlijk zou dat wel een leuk cadeautje zijn voor haar. Het blauwe krijgt mijn voorkeur ;-) En nu duimen maar! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen