19 maart 2012

Majestueus

Op 25 maart is het zover.
Dan zijn we present op Handgemaakt.

Er resten mij nog enkele dagen om een aantal hoeden af te werken.

Zoals deze majestueuze hoed in stro met extra brede rand.
En zo'n brede rand vroeg om extra grote knopen.


Ik hoop dat ik 's avonds na het werk 
nog wat andere hoeden kan afwerken deze week
nu de dagen wat langer lijken te worden. 
Er liggen nog wat onafgewerkte exemplaren klaar,
maar mijn ogen eisen daglicht,
als het op de afwerking aankomt.

9 opmerkingen:

  1. heel mooi!!!, ik kan niet langskomen, want zit in Brugge op dat moment, veel succes met je hoedjes zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig exemplaar! Spijtig dat ik er niet kan bij zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wou dat we met z'n allen weer meer hoeden gaan dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, zooo mooi weer! Zou ook mooi zijn met mosterdgele accenten. (ben ik toevallig nogal fan van :) )
    Succes op handgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weeral een pareltje!
    Jammergenoeg is Wetteren hier ver uit de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen