7 april 2012

Over snelle T-shirts en een workshop zilverklei

Een week lang had ik zo goed als geen contact met "de wereld" ... 
de harde schijf van mijn laptop weigerde dienst.
Maar het is niet omdat ik niets van mij liet horen
dat hier niet gewerkt werd natuurlijk. 


Ik maakte enkele snelle T-shirts bijvoorbeeld.
Eentje voor de jongste hier in huis
en eentje voor het neefje.

 Een patroontje uit de Ottobre 1/2012
maar dan wel met korte mouwtjes.
Tricot komt van hier.
Met het raglanmouwtje kreeg ik uit een half metertje net twee T-shirtjes.


Deze week trok ik op woensdag helemaal naar het verre Lummen
richting De Zilverij. 
Ik had er nog altijd een kerstcadeautje te goed,
schreef mij in voor een workshop zilverklei
en kwam met een eigengemaakte zilveren hanger naar huis.
Dankjewel Ann, voor je deskundige begeleiding !


16 opmerkingen:

  1. Zo mooi. DIe t-shirts zijn super.
    En je ketting: whow.
    Jij hebt meer computerloze weken nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het verre Lummen? Dat is hier niet zo ver vandaan. Maar op 22 april ben je nog veel dichterbij ons. Ik kom zeker eens langs op 1m2.
    Mooie tshirts. Ik heb enkele weken geleden heel internet zitten afschuimen naar dat Roodkapjes tricot en met hier even door te klikken, kom ik ze gewoon tegen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, ik kijk er naar uit je eens te ontmoeten, zeker tussen zoveel mooie ontwerpers! Doe jij er ook iets met de knappe knoopjes?

      Verwijderen
    2. Ja, heel leuk! De KNappe KNoopjes hebben een stikstation, maar ik ga niet meedoen.

      Verwijderen
  3. Oooh, supermooi zeg!! Ik ben zowel slecht in tricot als in sieraden maken, dus ben onder de indruk.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen heb je alweer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die T-shirtjes zijn super lief!! En dat juweeltje is fantastisch!! Zou ik ook wel eens willen proberen. Echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dik inorde, maar 'k had het ook niet anders verwacht hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent er weer, werd inderdaad gemist. Heel gave t-shirts en een mooie hanger. Computerloos heeft ook zijn voordelen. Heb je mijn quilt gezien? Gr. @

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor! Wat een werk! Echt iets om apetrots op te zijn, prachtig gedaan!

      Verwijderen
  8. Mooie t-shirts en inderdaad een knappe ketting!!! Chique gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ondanks het weinige contact toch mooi werk geleverd! sjieke dinges!
    kom gerust eens kijken bij mij en volg me aub!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke t-shirts! en die ketting is supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen