18 mei 2012

Kroko's op het strand

Een groot deel van onze familie woont aan zee.
Gisteren stond zo'n familiebezoekje op het programma.
En beide mannen hadden hun nieuwe hoodie aan,
weer volledig volgens dit model.


De oudste kreeg er nog een extra hoodie bij toen ik tijdens het pakken voor zijn zeeklas 
ontdekte dat hij eigenlijk te weinig passende truien had 
om een week aan zee te overbruggen, 
zeker met het "herfstweer" van de afgelopen weken.
Natuurlijk wou de jongste ook zo'n trui !

Het kroko-stofje had ik hier meteen in twee kleurvariaties gekocht,
voor beide zonen volgens hun eigen kleurvoorkeuren :
oranje en geel.

En nadat ik nog geen vijf minuten kreeg om hen voor eeuwig vast te leggen,
waren ze alweer vertrokken ...


 



23 opmerkingen:

  1. Super! Ze zijn bijna hetzelfde, maar zien er toch helemaal anders uit. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon! Ik heb het patroon ook liggen, maar truien zijn hier (nog) niet zo geliefd, vestjes daarentegen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat stoere is best schattig, herkenbaar ook :0)
    Die truien zijn zo mooi en elke keer weer anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeer cool! ik moet ook eens dringend aan die van mij beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo schoon jong! ik heb de blauwe versie met geel ook gekocht, vr een pyjama, maar eig is zo'n hoodie veel leuker. ben er gek op op jouw versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Die hoodies blijven geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er geweldig uit! Leuk zo allebei hetzelfde en toch weer anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, aan zee, frisse wind, stoere hoodies!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan! Hopelijk zijn de kroko's niet gaan zwemmen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw super knap. Ze zien er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maak jij een mooie dingen, zeg! En wat een leuke blog.
    Groetjes,
    Creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, zo cool! En wat een leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie hoodies! En toffe jongensstofjes! Je zoontjes vinden het duidelijk super daar aan zee ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn prachtig die Kroko Hoodies. En wat een stoere jongens zijn dat. Tof !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke hoodies! Ik moet er ook eens werk van maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. en ik plan hier om zomerkleedskes te stikken. Ik zou mij eigenlijk ook beter bezig houden met hoodies gelijk gij! Ze zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen