14 mei 2012

What I wore last week

Ok, toegegeven, een weinig originele titel.
Alle eer dan ook voor haar 
en de belofte dat het hier maar voor één keer zal zijn.

Al weken voor de communie van de jongste zoon
kreeg ik de vraag of ik ook een hoedje zou dragen.
Echt eerlijk, eerst was ik dat niet van plan.
En wel om de eenvoudig reden 
dat ik dus de enige ziel was in de kerk die een hoofddeksel droeg.

Ik liet mij dus overhalen.


En omdat we dan toch de knop omgedraaid hadden,
maakten we nog maar een extra hoofddeksel voor een ander feestje afgelopen week,
eentje waarbij mijn broer en schoonzusje op een bootje stapten
richting een mooie toekomst samen.




19 opmerkingen:

  1. De hoedjes zijn subtiel en echt super mooi!
    Het maakt het helemaal af en oogt ook heel feestelijk!
    Ik val altijd met mijn mond open hoe je dat klaar krijgt, echt 'chapeau'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh! Prachtig! Enorm leuk en knap gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig ! Veel succes gehad zeker ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe creatief ben jij toch. Geweldig leuk gevonden. Het maakt het natuurlijk af! @

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai zo mooi. Ik ben helemaal fan van de blauwe.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De feestgenootjes vonden het turkoois/blauwe ook het mooiste ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke hoedjes, en zo vrolijk, subtiel, maar ze geven toch een extra feestelijke tint hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super ! Mooie hoeden, het is een leuke manier van dragen, zo lijkt het voor iedereen te passen ook voor diegenen die denken/vinden dat ze niet met een hoed staan. Tof !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. maar zo mooi jong!! het staat je prachtig, en het zijn 2 leuke chique en toch speelse hoedjes, zoiets zou ik ook direct dragen op een feest... zo raar dat je vr jezelf eerst niet van plan was om er eentje te maken, dat kan ik me echt niet voorstellen... moest ik dat kunnen, ik zou voor elk feestje eentje vr mezelf maken :-) weer knap gemaakt jo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar zo schoon... Je ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk zeg! We zouden eigenlijk met z'n allen terug hoeden moeten dragen. Dat zou een trend zijn waar ik zeker aan mee zou doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. maar zie nu eens, echt prachtig die hoedjes. Zelf heb ik geen "hoedenhoofd" maar ik zie het zo graag als iemand hoedjes draagt! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zot van da blauwke ! Sjiek gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee keer de perfecte match! Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alsji chapeau zonder chapeau,dat gaat toch niet hé

    BeantwoordenVerwijderen