15 juni 2012

Yellow Jacob

Vraag me niet van waar hij het haalt, maar de oudste zoon vroeg een gele broek !
Een echte gele broek.
Dat dat schoon is, daar was ik zeker van.
Maar voor een jongen ?

Ik kon geen neen zeggen, zeker niet aan zo'n trouwe aanhanger van mijn naaisels.

En net toen ik eraan bezig was,
zag ik opnieuw een prachtige meisjesversie passeren ...
Dat het hier ook een Jacob zou worden ... 
dat stond al zo lang gepland en lag dus gewoon voor de hand.

En net zoals de handleiding van Mamasha
de duidelijkste is die ik ooit al tegenkwam voor een broek,
zo zit ook deze broek hem als gegoten !

Enne, wat dat geel betreft ...
als die broek straks te klein is,
zal hij volgend jaar met carnaval toch een schone broek kunnen aantrekken !






23 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Het geel spat van mijn scherm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is werkelijk prachtig! En fantastisch toch dat hij voor geel kiest?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat héél stoer voor een jongen, zeker zo met zijn race-auto hemd! Prachtige broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze prachtig, die gele broek! En ik vind dat heel erg tof, dat die jongen zo zijn eigen willetje heeft betreft keuze van kleuren. Hij laat zich daarin duidelijk niet beïnvloeden door leeftijdsgenootjes die meestal gewoo, jeans kiezen, super toch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt karakter heeft die kleine kerel ! @

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héérlijk zo een zoon! De mijne blijft zweren bij zwart, grijs en een beetje blauw misschien? Dat heb je mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moet kunnen. Zijn hemdje past er perfect bij. Ik vind het prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! En fijn toch, als ze je zo verrassen met hun stofkeuzeè

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn zoontje heeft ook een gele hoor. Ik zie niet in wat daar mis mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh, maar uiteindelijk vind ik dat hij een super keuze heeft gemaakt hoor !

      Verwijderen
  10. Je zoon heeft smaak, want het is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad geweldig dat hij zo duidelijk een gele broek wou ... en zeer geslaagd resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jacob heeft gelijk vind ik: als de zon dan toch niet wil schijnen moet er toch iemand het zonnetje zijn, niet :-) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is heel knap. Super in combinatie met het hemdje. Knap gekozen van je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo heerlijk zonnig!
    Mijn puber wil dit helaas niet meer dragen, tewijl ik felle kleurtjes aan de man probeer te brengen :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel tof! Zo leuk dat jouw zoon echt al z'n eigen wil heeft - en dat hij durft dragen wat de meeste jongens niet zouden durven dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo schoon! En als je een zoon hebt die zonder het te beseffen over goede smaak beschikt, dan moet je daar van profiteren voor hij van gedacht verandert ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! Vind het zeker kunnen voor een jongen, hij staat er super mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze is prachtig, en er is helemaal niets mis met geel voor een jongen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Niets mis met geel! En zeker niet voor carnaval! Keischoon, zeg ik u. En jouw foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind hem de max!
    Prachtige foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg cool! Geel ontbreekt hier nog in de Jacobcollectie, dat gaan we eens rap veranderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel schoon in 't geel! Ik wou maar dat ik Grote Pruts zover zou krijgen dat hij
    1. zo'n schone Jakob broek wil aandoen
    2. een gele broek wil aandoen
    Maar vooralsnog geen van beiden. Er is nog werk aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen