22 augustus 2012

Celebrate the boyfriend

Het mocht er nog eens van komen, 
nadat ik de jongens al een paar keer tevreden stelde met een hemd van mijn hand.


Had u dat borstzakje al gezien ?


Het hing hier al een aantal weken over een stoel, te wachten op knoopjes en bijpassende gaatjes.  Ik wou eigenlijk voor gele knoopjes gaan, maar zij herinnert zich misschien nog hoeveel overredingszin er nodig was van mijn kant om de wederhelft ervan te overtuigen dat dit stofje echt wel geschikt was voor een hemd voor hem.  Gele knoopjes vond hij té ... dus knipten we maar neutrale hemdknoopjes van een oud hemd.






29 opmerkingen:

  1. Prachtig hemdje! Moh zeg, zeg Es' tegen uwen wederhelft dat gele knoopjes echt wel mooier zouden geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon ze, en mijn wederhelft zou zich zelfs voor het stofje niet laten overtuigen, laat staan voor gele knoopjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. awel ik kan nu veel klagen over De Vent, ma dees zou hij wel aandoen :)

      Verwijderen
    2. Nu de mijne ook ... allé, dat zegt hij toch ! Maar gaan werken met dit hemd, daar is hij té klassiek voor ingesteld, vrees ik :-)

      Verwijderen
    3. Gaan werken met zo een leuk hemd moet wel kunnen... PRACHTIG gemaakt!!!

      Verwijderen
  3. Da meende nie... ben er één aant maken in identiek dezelfde stof! Moet enkel de knoopsgaten nog doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig, maar ik wou net hetzelfde zeggen als liezewiezewoes: gele knoopjes!!! of rode? of allez ja, om toch uwe man een beetje in te volgen in de neutraliteit: zwarte knoopje.
    maar hoedanook: het is een meesterwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel knap gedaan, en tof stofje! Vind het eigenlijk wel goed zo, met die 'gewone' knoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een naaitalent! Zo mooi afgewerkt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig werk! Als ik dit zie ... ook eens doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel mooi, ook met neutrale knoopjes. Dit is pas échte liefde hè...... Een hemd voor je man maken. @

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar zal manlief blij mee zijn!!!Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moest mijn ventje al een hemd willen dragen, dan zou het zeker zo eentje zijn! Mooi hoor! Gele knoopjes té? Neeuu! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe schoon is dat! Maar ook ook hier geen man die voor kleurtjes gaat! Misschien verandert dat ooit wel. 4 jaar geleden droeg ik enkel zwart, terwijl ik nu voor kleur ga! En nog eens dank je wel voor het aller-schattigste-shirtje dat ik ooit in mijn handen had. Het zat vandaag in de bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Perfect, en met je blauw garen zijn de witte knoopjes ook hip!
    Je hebt talent zat!
    (Op u vraag of de dochter blij was, ja hoor, ze heeft ondertussen al 7 rokjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Da's gewoon het perfect genaaide hemd of wat? Echt heel mooi, maar zoiets zou ik mijn liefke in geen honderd jaar kunnen laten dragen, helaas. Dus kwijl ik maar een beetje bij jouw foto's hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk hemdje. Die stof is echt super leuk voor jongenshemdjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is dit een patroon gemaakt met speldjes op een bestaand hemd te steken... nooit gezien... niet dat ik dit zal kunnen hoor begin pas... een zonnebrilzakje lukt nog net!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is het model Jacob van Burdastyle (online), maar deze keer met korte mouwtjes.

      Verwijderen
  16. ik had het niet gezien! het zakje
    ik kanniet geloven dat mensen zoiets kunnen maken
    zelf

    BeantwoordenVerwijderen