8 september 2012

Haar eerste feestje

Nog geen twee maanden oud, die kleine Minke,
en voor vandaag nodigt ze iedereen uit op haar eerste feestje.


Ze had nog een cadeautje van me tegoed, dat had ik zo afgesproken met haar mama.
Maar aangezien ik pas laat in actie schoot, bleek de webshop waar ze de ringen verkochten die ik nodig had voor deze ringsling in verlof.  Gelukkig plande ze nog een babyborrel, niet ?

Ik volgde mooi haar tips voor deze ringsling.
En aangezien een dekbed 2 m lang is , naaide ik er nog een passend lichtgroen katoentje aan zodat de ringsling lang genoeg zou worden.

En nog had ik stof over ...
twee slabbetjes konden er dus ook gerust van af.






10 opmerkingen:

  1. Mooi! Waar dekbedden al niet goed voor zijn hé :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eigenlijk te schoon om gewoon op uw bed te liggen dat stofje hé. Schoon gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goh, en ik heb moeten opzoeken wat een ringsling was :-) Prachtig, sjieke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kleuren. En hoewel je laat in actie schoot, het resultaat mag er zeker en vast zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och geweldig mooi. Minke heeft iets met de kleur groen...... En zo netjes gedaan ook nog natuurlijk. Groet @

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt zal de mama zeer blij mee zijn!
    Slabbetjes zijn ook leuk!

    Niet voor een beginneling... een mens wil soms lopen voor hij kan kruipen:)
    Fijn weekend,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan! Die dekbed heb ik hier ook al voor vanalles gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi gedaan en super hé, te weten dat dat kleintje in jouw creatie gekoesterd zal worden en zo mee op verkenning mag in die grote wereld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen