24 oktober 2012

Gestreept

Toen ik deze gestikte pet voorstelde,
was ik eigenlijk al volop bezig met dit exemplaar.
Tijdens het maakproces moest ik echter vaststellen dat ik niet de juiste kleur stikgaren liggen had,
maar van uitstel kwam deze keer geen afstel.

Op het stoffenspektakel kocht ik namelijk die prachtige roestbruine wollen stof bij 'In Den Beer'.
Ik wist toen al dat die voorbestemd was voor een pet.
Thuisgekomen stelde ik vast dat het gestreepte hoedenlint
 - meegebracht tijdens een weekendje Parijs - 
er wonderwel bij paste en de nieuwe pet was al geboren in mijn hoofd.
Tot ik vorig weekend wat tijd vond ... eindelijk ...



Misschien iets gewaagder dan dit exemplaar,
maar hier is er alleszins al iemand fan ...






19 opmerkingen:

  1. Echt supermooi!! Ik ben FAN van dit model, top gewoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de max!! heel schoon! ik zou dat direct vr mijn schat willen, maar hij zal dat helaas niet willen dragen... missch kan ik leon overtuigen als je het ook vr kindjes maakt? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze gewelidig, ik denk de Husband vast ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowh! Deze kleurencombinatie is magnifiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, die zou ik willen ruilen voor mijn Hema-muts-pet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw man weet toch wel dat hij heel erg boft met jou?..... Groet @

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Telkens ik hier langskom, komt het woord vakmanschap in me op, jij kan 'gewoon' een pet omtoveren van stijlvol tot cool. (doen je weinig na hoor)

    BeantwoordenVerwijderen