12 november 2012

Casque chic

Wat was ik blij toen ik deze houten hoedenmal op de kop kon tikken.  
 Geen moment heb ik erover getwijfeld.

Toen ik de wolvilten cloche erover had opgetrokken en het 'hoedje-in-de-maak' mij stond aan te kijken, dacht ik af en toe wel eens tussendoor dat het precies iets van een helm weg had.  
Heel benieuwd haalde ik het dan ook van de mal, benieuwd wat dit als resultaat zou geven.

Echt eerlijk, dit is nu al een persoonlijke favoriet die in mijn hoofd al heel wat mogelijkheden biedt ...


De gemeleerde wijnrode wolvilt bevat een kobaltblauw draadje.
Ik vond een fijn fluweellintje in dezelfde blauwe kleur dat ik verwerkte in cirkels.









12 opmerkingen:

  1. Wow, wat zal dat een hoop werk zijn geweest. Echt mooi!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig hoedje, en de kleuren...geweldig! Proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw creativiteit en vakmanschap kennen geen grenzen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar zo mmoi weer, jij kan er echt wat van. Je vorige post vond ik ook al zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar blijf je die mooie ideëen toch maar halen?Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn mond valt altijd open bij jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap, chique, stijlvol en ga zo maar door!

    BeantwoordenVerwijderen