12 december 2012

Te laat

Dit wolvilten hoedje maakte ik al eens eerder, maar op pret-à-marché was er iemand meteen helemaal weg van. Ik had nog zo'n zelfde wolvilt liggen en trok het hoedje nog eens op.  Karwij had nog een prachtige retroknopenbroche voor mij.  Voor de afwerking volgde ik de kromming van het vilt die je automatisch verkrijgt na het optrekken en ervoor zorgt dat je eigenlijk altijd een ander resultaat verkrijgt.




Dit weekend neem ik dit hoedje mee naar de kersthappening bij Kerameion Sylvie.
Meer info vind je op facebook.





9 opmerkingen:

  1. Ooooh wat mooi! Ik kocht twee jaar geleden zo'n hoed in Duitsland. Zo blij mee nog steeds.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig prachtig, gek genoeg heb ik (weer) geen andere tekst. Groet @

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Telkens als ik je blog bekijk, denk ik dat ik toch ga moeten beginnen hoeden dragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schoon hoofd-deksel maakte je weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da's een supermooi! Dat lichtblauwe accentje maakt het zo af, echt wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh! ik moet jou dringend eens bezoeken op zo een marktje want ik wil zo een hoedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi... maar niks voor mij zit te strak op het haar dan moet ik het alle dagen wassen:)
    Wel prachtig gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen