23 januari 2013

Een klein woordje van dank

Graag wil ik Missy N. bedanken.  Niet alleen omdat ze me eraan herinnerde dat ook ik hier nog een aantal verwaarloosde kruiken liggen had. Ook omdat ze zo'n prachtige kruikhoes op mijn netvlies liet branden.  Eén waarvan ik 100 % zeker was dat mijn mannen dit hier enorm zouden appreciëren tijdens deze koude nachten.
 Graag wil ik tussendoor even vermelden dat er verschillende bedjes waren ten huize JoChapeau die van wat gezellige warmte werden voorzien.
Maar vooral ook een woordje van dank voor Riet en Sanne.  Ook nu weer konden we meteen aan de slag met het perfecte patroon uit hun boek ... en dan is het zelfs nog geen standaardrecept !
Ik vond niet direct paarse paspel voor de olifantjeshoes, en maakte dan maar gebruik van de boordstof om een paspeleffect te creëren.  En aangezien dat wel handig was, pasten we dit dan maar overal toe. 
 En tenslotte, graag ook een woordje van dank voor Sjiekebiele (die me heel snel de "happy animals" bezorgde), voor Mevrouw Thea (waar ik vorig jaar nog een couponnetje olifantjes te pakken kreeg) en voor Fleur Sintobin (voor de dansende beren).





24 opmerkingen:

  1. Mooi!!! (zit hier te typen met koude voeten...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zullen schoon warme voeten hebben vannacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dankbaar en mooi blogberichtje :-) Kruikjes zijn prachtig aangekleed (en bedankt voor de tip van de boordstof als paspellint, ga ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je goed opgelost wat het paspel betreft. Je hebt er leuke, hippe hebbedingen van gemaakt van iets dat toch een ouderwetse imago heeft : warmwaterkruiken.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoveel bedankjes in een blogbericht! Ze zien er alledrie even leuk uit, al ben ik ook de allergrootste fan van de Happy Animals :-) Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie credits! Ik ben ook erg tevreden over mijn hoesje. Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kruiken en een leuk berichtje! Kan een mens gebruiken in deze kouden dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk resultaat! zo ziet zo'n ouderwetse kruik er gelijk een pak hipper uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik wil dit ook maken, maar dan eerst op zoek naar zo'n kruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zou er vorige nacht wel één aan mijn voeten willen gehad hebben! Hoewel, toch wel heel mooi voor aan de voeten te leggen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi! maar na een waterincident in bed hou ik het op kersepitkussens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zou hier ook gewaardeerd worden, dat rubber is toch maar rubber, als er ergens een kruik ligt, mijn studenten vinden dat fijn om te studeren, en ze gaan even een frisse neus halen dan ligt er steevast een poes op. Deze nacht gaan ze van pas komen je kruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik neem al dagen een kruikje mee wanneer ik ga slapen om mijn voetjes te warmen. Wat een goed idee, ik zou er beter vlug nog eentje maken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die happy animals maken me hier echt wel happy!!! Zo schoon! Wij zijn hier geen kruikenmensen, ik heb meer last van kouden handen dan van koude voeten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier ook nog vele bedjes te verwarmen, ik zal HET boek ook eens dringend ter hand moeten nemen.....
    'T zal dan ook ineens mijn eerste ervaring met tricot EN met boordstof zijn......maar na het zien van uw mooie creaties ga ik de sprong wagen......

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi, moet ik ook maar eens aanschaffen :-)
    Goh leuke stofjes seg

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo schoon! En boordstof ipv paspelband, wat een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen