20 februari 2013

Heus verrassingspakket

Situatieschets :
Rond nieuwjaar las ik plots tot mijn grote verbazing mijn naam in een blogbericht.  Ik mocht mij zomaar, helemaal en voor niets aan een verrassingspakketje verwachten.  In een mailtje kreeg ik te lezen dat ik niet meteen mijn brievenbus de eerste week moest gaan checken, want dat het even zou duren vooraleer de verrassing bij de verschillende paspelpoezen zou passeren.  Ik vond dat helemaal niet erg, ik genoot immers nog volop na van het verrassingseffect alleen.
En plots, geheel onverwacht vond ik gisteren een grote envelop in de brievenbus ...


... waarin een opbergtasje zat ... in blauw en rood, kleuren die mij zó kunnen bekoren.  Eén van de broches werd al in beslag genomen door de jongste zoon en prijkt nu op het borstzakje van zijn jas.  Als de oudste dat straks zal zien, zal de robot ook snel verkocht zijn, denk ik.
Maar op het tasje lag al een nieuw verrassing die me meteen een 'big smile' bezorgde ...


... hoedenoorknopjes en - broche ... gescoord hebben jullie hoor, lieve paspelpoezen !  En oorknopjes in pastelgroen, die zullen deze zomer vaak gedragen worden !
Maar dat pakketje bleef maar verrassingen verschuilen.  Zelfs tot in het kleine zakje binnenin het tasje - ik vraag me trouwens nog altijd af hoe je zo'n binnenzakje er op zo'n vernuftige wijze in kunt bevestigen.


Ondertussen passeerden al verschillende projectjes in mijn hoofd die echt ideaal zouden zijn voor deze echino auto's, maar we zullen er heel zorgzaam mee omspringen !  En die knoopjes zullen vroeg of laat wel op één of ander hemdje terecht komen, vermoed ik ...

Een welgemeende dikke merci, lieve paspelpoezen !  Ik werd echt serieus in de bloemetjes gezet en blijf al het moois dat jullie op mijn scherm toveren volgen, wees daar maar zeker van !




21 opmerkingen:

  1. Voor zo'n binnenzakje: gewoon recept 12 uit Zo Geknipt volgen! :)

    Bedankt voor je toffe reacties op onze blog. Dit pakketje samenstellen voor jou was erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh super ! Tuurlijk ... dat ik daar niet opgekomen was ! Nog eens super bedankt !

      Verwijderen
  2. Verwennerij voor iedereen. Benieuwd naar het autoproject!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je er zo blij mee bent! Heel graag gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi.
    't Moet zijn dat je dat verdiend hebt. Dubbel-en-dik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat is pure verwennerij, ja. Heel leuk verrassingspakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schoon verrassing uit het poezennest!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je er zo blij mee bent! Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verwennerij, zo leuk allemaal! Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hallo! Da's wel eentje om van te houden en dubbel zo fijn dat het onverwacht kwam!

    BeantwoordenVerwijderen