21 februari 2013

Pure luxe



135 cm lang, 50 cm breed, pure luxe.


Joanna van Zon stuurde me 8 zachtgele bolletjes wol op nadat ik deze give away won bij haar.  Pinterest bezorgde me heel wat inspiratie.  Uiteindelijk koos ik er dit patroontje uit, maakte het allemaal iets breder en haakte de uiteinden samen tot deze heerlijke colsjaal.


Wat je niet goed kunt zien op de foto, vertel ik er even bij.  In mijn jas van bij Miss Renee zit ook een beige-geel tikkeltje ... deze colsjaal vind ik er perfect bij passen. 



24 opmerkingen:

  1. Waaauw, die sjaal!
    En waaaaaauw, die jas!! Ik moet duidelijk ook eens bij Miss Renee op bezoek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie sjaal! echt waar! Een mooi warm, zacht kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, hij is prachtig! pure luxe, inderdaad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kan er iets van, van dat breien ... Daar zou ik ook wel willen in weg zakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik zoiets zie heb ik toch spijt dat ik niet kan breien...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Noch haken, trouwens. Linkshandig onhandig is in mijn handwerkgeval helemaal waar. Al een geluk dat dat voor naaien niet opgaat, waar moest ik anders blijven met mijn creativiteit?

      Verwijderen
    2. Tuurlijk gaat dat bij jou voor naaien niet op ! :-)

      Verwijderen
  6. dat ziet er zo'n zalig gezellige sjaal uit! mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij ziet er fantastisch uit en ook zacht inderdaad, groet @

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig mooi, om in te duiken bij deze ijzige wind!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moest ik die wol winnen zou die lang liggen wachten in de grote mand bij de rest. Jij maakt er iets moois en gezellig van. Hé en leuk dat je Miss Renee hebt ontdekt! Mooie jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zalig!!! om jaloers op te zijn! Prachtig gemaakt die sjaal, en zoals hierboven ook al ergens stond, wat een creatief wonder ben jij toch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. en dat laatste uitroepteken moest uiteraard een i zijn ;-)

      Verwijderen