15 maart 2013

Een échte Finch !

Helemaal voor mijzelf ... een knalgele échte Finch !

Er verschijnen wel vaker tassen/tasjes op het www die ik wel eens zou willen uitproberen.  Maar tijdsgebrek zorgt er meestal voor dat dit dan op de lange baan geschoven wordt.  Voor deze Finch van Fynn maakte ik graag een uitzondering.  Ik zag er dan ook meteen een leuk zomers knalgeel handtasje in.  Er werd wat paspel in verwerkt, een magneetknoop op de flap toegevoegd en ja hoor ... dit handtasje zal vaak over mijn schouder bengelen.

Het formaat is ideaal, niet te groot en niet te klein, net goed.  Alles wat ik nodig heb als ik op stap ga, past er precies in ...






50 opmerkingen:

  1. Weer echt mooi. Ik heb niet vaak een andere tekst voor uw maaksels. En wat een heerlijk zomerse kleur! @

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heel goed gelukt! Een heel klein straaltje zon zal al voldoende zijn om dit tasje te doen knallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n leuk model in een zomers kleurtje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Het er helemaal anders uit in zo'n effen stof en met paspel, heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amaai, prachtig!
    Ik krijg ook zin om eraan te beginnen!!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, ik word er stil van, zooooo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel schoontje,een mens wordt er warm van,van dat zonnig geel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi! Heerlijk mooie kleurtjes!
    Zeker van dat je deze voor jezelf houdt;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk, zou ik ook heel vaak gebruiken! mooi zomers geel... zucht, waar blijft het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeeeeel mooi! Is het in skai of Canvas?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is gewoon een restje gele gabardine hoor, wel wat verstevigd met plakkatoen.

      Verwijderen
  11. Heel mooi... moeilijk?
    Fijn weekend,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie vormgeving en inderdaad precies ideaal qua afmeting.
    En dan dat geel...laat de zon maar komen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een zonnetje om je schouder! Supermooi. Een instant vrolijk gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ja, ik zie het helemaal voor me ... Prachtige zomer-tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh zo heerlijk zomers. En je brengt meteen inspiratie voor het nepleer dat ik overlaatst kocht, merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh, de kleur doet zo verlangen naar de zomer!
    En het komt meteen ook op mijn to-do lijstje te staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. weer zo schoon! dat geel steekt mijn ogen uit, zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige versie, Jo. Het is een prachtig model hé. Staat ook mijn nog te makenlijst. Hoop er binnenkort ook een te maken.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg lente en heel erg Jo, allé met erg bedoel ik zoiets als wauw dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo mooi, ook bij mij was het liefde op het eerste gezicht als ik de Finch tas zag! Jij heb er ook een heel mooi exemplaartje van gemaakt. Oh dat geeft toch echt wel een drive om er ook zelf een keertje werk van te maken... Groetjes, creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend, helemaal weg van dat knalgeel!! Laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. toen ik 16 was had ik dat modelletje in leer ... long agooooooooooooo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. de zomer spat van mijn scherm en ik moet spontaan aan tuinfeestjes denken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo schoon! Prachtig kleur. En ondertussen ben ik ook een volger van Fynn, zo'n toffe dingen dat die maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooimooimooi! Ik vermoedde één of andere designwinkel, maar 'van uw hand' klinkt gelijk nog sjieker.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi tasje! En bedankt voor de tip,.., ik weet al waar ik Fien blij mee kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, zou perfect zijn om deze zomer mee naar school te nemen ; niet te groot en niet te klein. Pinpinpin!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super! Nu beginnen mijn handen toch ook te jeuken om er eentje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oooooh, dat patroon ligt hier ook al geknipt klaar! Nu wil ik er nog meer aan beginnen! Mooi ze, zo geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooh. Zo mooi!
    Ik kende het nog niet maar nu kriebelt het vreselijk! Whaw.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schoontje zeg! Nu kriebelt 't bij mij ook eerlijk gezegd. Zou ik mij eraan durven wagen? In 't oranje?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Waaw, had het eerst niet goed gelezen en ging er van uit dat je die gewoon gekocht had, maar nee, echt knap hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. héél héél mooi, dit snakt gewoon naar lenteweer! Misschien moet ik voorm ijn jarige dochter haar eerste sjakosjke eens maken naar dit mode?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh zo de max! Ik ga er ook een maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. prachtig!!! en de kleur! dacht ook dat het een gekocht exemplaar was...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Vraagje nog: welke vlieseline heb jij gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruikte plakkatoen, zowel op de buitenstof als op de voering.

      Verwijderen
    2. En dat is een stevig tasje? dankjewel he!

      Verwijderen
    3. Ik vind van wel, maar als jij dat niet vindt, kun je ook gewoon op het moment nog een extra laag vieseline, plakkatoen, whatever aanbrengen. Het blijft alleszins zelf zo staan zonder dat ik er iets in stop ;-)

      Verwijderen
  37. Oh wat mooi! Alles, model, kleur, afwerking, ik wil m ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik zit hier te glunderen achter mijn computer... magnifiek!!!! En inderdaad heel geslaagd zo in een effen kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dat allemaal dankzij jou ! Ik zal er vaak mee glunderend rondlopen :-)

      Verwijderen
  39. Echt prachtig, ik zal dat maar niet aan mijn oudste dochter laten zien. Ze is elf jaar geworden, en is al enkele jaren zot van alles wat geel is. (na een akelig-lange kinderperiode van roze als voorkeur). Ze heeft nog geen handtasje, maar ik denk dat ze enkel jouw tasje als passend voor haar zal bestempelen. Oei, dat zal flinke druk zetten op mij om een gelijkend exemplaar te naaien...

    BeantwoordenVerwijderen