24 maart 2013

Uitslag give away

We moeten daar eerlijk in zijn ... zoveel reacties had ik eigenlijk niet verwacht op deze give away !  Dat jullie enthousiasme mij heel gelukkig stemt, dat kan ik echt niet ontkennen ... Nu, ik wens jullie allemaal evenveel succes !


Na weglaten van alle tussenreacties bleven er in totaal 114 reacties over.  En om jullie allemaal snel weer wat nieuws te kunnen laten zien, waren we lekker lui en lieten random.org het grootste werk verrichten. 
En wat wil het toeval nu ?  Ik mag de tas opsturen richting Mortsel ... naar Joanna, bij wie ik zelf onlangs nog maar deze mooie give away won ...  Proficiat Joanna !
Mail je me voor alle zekerheid toch nog even je adresgegevens door ?  Dan komt de tas snel jouw richting uit !



14 opmerkingen:

  1. Nondedoeme hè. Weer niks :-(
    Proficiat, Joanna!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo, jammer voor mij, maar natuurlijk super leuk voor Joanna, gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pech voor mij, chance voor Joanna!
    Nen dikke proficiat aan de winnares...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, wat een prachtige tas!!! Jammer dat ik mijn (water)kansje niet gewaagd heb! maar in de drukte van de afgelopen maanden is me dit bericht door de mazen van het net geglipt!
    Is het een eigen ontwerp, Jo? Mooi afgewerkt en superleuk stofke! proficiat voor jou (om zulks moois te maken) én natuurlijk voor de winnares Joanna!
    lieve groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hilde, dat ben ik in al mijn haast vergeten te vermelden, maar ik probeer ergens in de komende wekende eens het patroontje te posten ;-)

      Verwijderen
  5. De nondedoeme van Eva Maria hierboven heb ik ook geslaakt maar er komt zeker nog ooit zo'n giveaway en we gunnen het Joanna van harte. Ga er maar lekker mee op de zwier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefelicteerd Joanna. En we kijken samen met jou uit naar de start van jouw nieuwe stoffenwinkel. Er kunnen er geen genoeg zijn.
    Tof Jo, dat je het patroon nog met ons wil delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat aan de winnaar... wel echt spijtig dat ik niet gewonnen heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aha, niet gewonnen maar toch een beetje wel, als het patroon on line komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ai, jammer ... maar super voor joanna!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat Joanna... ik hoop op een volgende keer :-)

    BeantwoordenVerwijderen