11 april 2013

Breicafé

Zoals ik hier al zei, naaimachineloos maar alternatieven genoeg.  Binnenkort start er een breicafé in het Prullenbos en dit deed mij echt wel heel veel zin krijgen om nog eens de breipennen boven te halen.  Ik snuisterde wat rond op pinterest en probeerde al eens de mooie zigzagsteek uit in combinatie met een gewone boordsteek.


Ik heb de smaak weer goed te pakken, vrees ik ...

Maar voor ik richting breicafé trek, hou ik dit weekend ook al eens halt in het Prullenbos, samen met Karwij, Fleur Sintobin en Calcken.  Gelukkig kon ik eerder deze week nog enkele cirkelsjaals afwerken.









13 opmerkingen:

  1. oooo, ik wou dat ik ook zo mooi kon breien... het ziet er zo perfect uit! en die cirkelsjaals van jou: héél leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi breiwerk. En de cirkelsjaals: helemaal zot van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stofjes, stuk voor stuk even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent toch wel heel creatief hé... sjaals zeer mooi ik zou niet weten welke kiezen nr. 2 of 3 :)
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kan mooi breien! Die zigzag steek vind ik supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, zo'n mooie steek! Die ga ik ook meteen pinnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik-ben-altijd-zo-jaloers-op-mensen-die-kunnen-breien. Ben ook fan van je lentesjaaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi allemaal! Die zigzagsteek ziet er wel leuk uit! Ken ver verder niks van want kan absoluut niet breien! Maar wel goed dat je een alternatief hebt gevonden voor je naaimachine :) Ge zou ni in een zwart gat willen vallen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb altijd gezegd dat ik breien hou voor wanneer ik oma ben, maar jouw breisels doen me er toch wel zin in krijgen nu...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig breiwerk ... maar had dan ook niet minder verwacht!
    Veel succes in 't weekend en geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige hand van breien heb jij....... Zo mooi gelijkmatig! Blijven doen hoor! Groet @

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die sjaals blijven leuk! En jahaa, eenmaal aan het breien :-) Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zeg... ik krijg er heerlijke lentekriebels van!
    Groetjes, creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen