10 april 2013

De schoudertas : het patroon



Dezer dagen ben ik naaimachineloos.  Maar ik treur niet ... ik ga er van uit dat mijn machine hier in hele goede handen is.  Bovendien had ik nu ook tijd om het patroon van de schoudertas uit te tekenen.  U vindt het patroon hier.
edit : Ooh ja, het patroontje is inclusief naadwaarden

edit 2 : Zoals u hieronder in de reacties kunt lezen, was er iets grondig mis met het patroon.  Gelukkig wees de immer ijverige elisanna me daarop (dank je wel !) en ik paste het ondertussen aan.



23 opmerkingen:

  1. Ik zou mijn machine ook een moeten afgeven op dezelfde plek als jij. Een verwenbeurt zou haar deugd doen. Maar ja, uitstellen hé. Ooit komt het er wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt... ga ik zeker pinnen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier zou de machine een verwenbeurt moeten krijgen, maar wanneer, ik zou ze zo missen...
    Deze tas zou ik ook wel eens willen proberen, alleen schuif ik dat altijd vooruit! Misschien in kamptijd....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk moet je niet te lang wachten op je machientje en kan je snel terug aan de slag. En merciekes voor het patroontje. We weten weer waar aan beginnen hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt om het patroon te delen. Het is zo een mooie tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, bedankt!
    Hopelijk heb je uw naaimachine snel terug...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh super! ik ga het meteen afprinten, merciekes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb wat problemen bij het plakken van het patroon :-(
    Mijn testvak is juist, dus het patroon is goed afgedrukt, maar dan zie ik niet goed volgens welke lijnen ik moet plakken om het patroon helemaal te laten kloppen (A tegen A, B tegen B, dat zie ik wel natuurlijk).
    Zou je eventueel de afmetingen van de rechte zijden van de patroondelen kunnen geven, dan kan ik het zo goed leggen tot die afmeting klopt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Shame on me ... uitprinten heb ik inderdaad niet gedaan, maar ik meet alles eens na en stuur je dan een mailtje ;-)
      (en dan pas ik het hier eventueel ook even aan ...)

      Verwijderen
  9. Zo knap!
    Ik heb voorlopig te weinig tijd. Maar deze wil ik zeker eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jeeeeej :) weeral iets om toe te voegen op m'n to-do-lijstje! Dat groeit maar en groeit maar... Super merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. instant pinning ;-) Merci voor de uitleg hé! Die komt zeker op mijn to do-lijstje! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die moeten we hier eens uitproberen, toffe tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel! Het patroon staat al te blinken op Pinterest!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super, dank je wel om je patroon te delen!

    BeantwoordenVerwijderen