29 mei 2013

Verjaardagspakket 2

Zo gaat dat dan ... het ene klasgenootje nodigt het andere klasgenootje uit en omgekeerd, of je ziet vaak op verschillende verjaardagsfeestjes dezelfde klasgenootjes terug.  Zo nu ook.  Toen hij hier zijn verjaarsdagpakket afgaf, kreeg hij meteen te horen : "Je mama weet al wat ze kan maken als je naar mijn feestje komt !".


Toen de uitnodiging in de bus viel, trok hij meteen richting stoffenvoorraad en kwam resoluut met het kleurrijke Hamburger Liebe katoentje terug van hier ... dit was volgens hem perfect voor haar.  Ooit maakte ik er eens een zonnehoedje mee, heel veel schoot er niet meer van over.  Dus trok ik opnieuw richting stoffenvoorraad op zoek naar een passend polkadotje.


En de jarige ... die vond het een goeie keuze van de oudste zoon ...






30 opmerkingen:

  1. Mooi weeral! Die zoon van u heeft wel smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha die mannen bestellen dus hun eigen kadootjes ! Wel een groooooooot compliment voor u !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 't Is natuurlijk ook wel des te leuker als je iets kunt maken waarvan je vantevoren weet dat ze er blij mee zullen zijn he ;-)

      Verwijderen
  3. Ja zo gaat dat mond aan mond reclame. Het zijn weer mooie cadeautjes geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit echt zo mooi! En wat lief dat je dat als cadeautje hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absoluut een mooie keuze van de zoon ! Hij heeft smaak ! Een prachtig pakketje is het geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij heeft een goede smaak...dat was ook was ik dacht toen ik de foto zag ;.)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De oudste zoon heeft duidelijk een goede smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooooooi! Dat stof gebruikte ik in een andere kleur ooit ook al eens, in het pre-blog-tijdperk :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Mijn kapoen snuffelt ook graag in mijn stoffenvoorraad. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooooooooo mooi! En ja , hij heeft smaak. Het stofje is wondermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is handig. Een project dat zeker een succes wordt. Alhoewel dat dat bij jou geen probleem is. al dat moois dat jij maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben weg van al jou kussens :-)
    Mag ik je wat vragen? Welke maat van kussens gebruik jij en waar koop jij ze? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit zijn gewoon Ikea-kussens hoor, van 50 op 50 cm. En de stof knip ik ook 50 op 50 (naadwaarden al inbegrepen), met twee overlappende flappen achter (50 op 35 cm), het opbergvak vooraan is ook 2 keer 50 op 35 cm, met een paspel tussen.

      Verwijderen
    2. Dank u :-)
      Ik ben ook langs ikea geweest. Heb die van 50 x 50 en 60 x 60 meegebracht.
      Omdat ik het niet goed wist. bedankt voor uwe heldere uitleg ;-)

      Verwijderen
  13. Prachtig!
    Schitterend kado....die zoon van jou heeft goede smaak!
    Ik heb dat stofje hier ook liggen....wist alleen niet dat het een Halburger Liebe stofje was....ik betaalde het nl niet zoveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke cadeaus zijn het toch. Mooie versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hihi en azo maakt de zoon zich populair met zijn doormoedergemaakte cadeaus! Geweldig stofkeuze van de zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeer mooi, lief en echte lente kleurtjes... laat nu die zon maar komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. supermooi! echt een vrolijk stofje, net wat we nodig hebben met dit weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is nog eens leuk om krijgen :)
    Die pennenzakjes zijn ideaal voor cadeautje, komt altijd van pas, ik ben er ook in veelvoud aan het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! En je zoon weet het goed uit te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige cadeautjes en wat leuk dat je zoon zo goed weet wat ie wil voor zijn vriendinnetjes...
    En fijn dat ze je handwerk appreciëren. Maar wie zou er nu niet blij zijn met zo'n vrolijke kussens!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou dat ook wel willen, een lekker groot kussen om 's avonds in mijn bed te bloggen!!

    BeantwoordenVerwijderen