15 mei 2013

Ze kunnen weer even voort









46 opmerkingen:

  1. Zoveel lol onder de broertjes, ze hebben ook wel reden hé om blij te zijn met hun nieuwe shirts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik ben me hier ook door een tricotstapel aan het worstelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook de indruk dat ze er weer even tegenaan kunnen. Fijn foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amaaaai! Die met die olifantjes ... <3<3<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie jongens, in mooie shirtjes en prachtig op de foto gezet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor en wat een vrolijke foto's. Ik vind je nieuwe header ook super trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! En leuk! En dat daar al veel stof in kruipt in die grote jongens van u!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap! Je weet ze wel te kiezen, de stofjes! Het staat hen super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het doet me altijd zo'n deugd om te zien dat oudere jongens ook nog houden van zelfgemaakt spul, zit ik nog een tijdje gebeiteld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. plezant :) stiekem wou ik soms nog dat ik een jongen was! die komen echt met alles weg he ;-), daarmee bedoel ik eigenlijk: dat haaienstofke is geweldig! tenminste, ik denk dat het haaien zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hoor ! Vorig jaar op Van Katoen gekocht bij Vermiljoen. De sterren en olifanten komen van de stoffenkamer.

      Verwijderen
  11. o, wat heerlijk, wat zullen die blij zijn zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die hebben vier nieuwe lievelings-shirts zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een guitige kerels zijn jouw jongens! Knappe ventjes zeg! En uiteraard mooie tshirts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie shirts!!Toffe jongens zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die met de haaien op vind ik het tofste! Flinke kerels, ze zijn hen blijkbaar goed aan het amuseren tijdens de 'shoot'!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These are great!! I especially love the piping along the edge of the raglan sleeve of the blue stars. What pattern did you use for the t-shirts? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Laura, the raglan is from an old ottobre, I think number 31 with short sleeves :
      http://www.ottobredesign.com/lehdet_js/2010_4/kaikkimallit.pdf
      or you can draw one yourself :
      http://www.craftinessisnotoptional.com/2011/06/raglan-tee-tutorial.html
      and jersey piping from Vermiljoen

      Verwijderen
  17. Haaa, broertjes, zo leuk. Toffe stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Maar ze groeien ook hard denk ik, dus voor je het weet moet je weer achter de machine! Maar erg leuk hoor. @

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha, leuke foto's en t shirts ook! Die haaienstof vind ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. lang leve kleurrijke shirts voor coole boys!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weeral prachtfoto's van een prachtige collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zien er content uit met hun mooie shirts!!

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. :-) je zal alleen nog effe moeten wachten op de zon ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hahaha... en zo mooi in beeld gebracht :-) Tof hoor die shirts!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo'n toffe foto's! 't Is precies overal t-shirtbandwerk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. grappige fotoreeks, geweldig shirts!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. supermooie T-shirts in leuke stofjes! en idd geweldige foto's van de broertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het bericht is al twee jaar oud, maar enig idee of de oranje haaien stof nog ergens te koop is? Ik zou er graag een shirt voor m'n kleinzoon van maken, dit zou echt z'n favoriete shirt worden, met haaien én oranje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Astrid, ik kocht ze ooit bij kersenpitje (http://www.kersenpitjed.be/), maar ik weet niet of ze nog voorradig zijn. Ik heb hier wel nog de turkoois versie van de haaien in mijn persoonlijke collectie. Als je deze eventueel wil, mag je me altijd mailen.

      Verwijderen