15 juni 2013

Gepersonaliseerde rugzak

De oudste mocht weer eens gaan feesten en was er als de kippen bij om te verwittigen dat hij naar het verjaardagsfeestje zou komen van zijn goede vriend.  Al bijna even snel kwam hij ook af met het idee om hem een gepersonaliseerde rugzak cadeau te doen.


Ik twijfelde wel even.  Ik kon me namelijk niet voorstellen dat hij nog niet genoeg rugzakken zou hebben om al zijn spullen in te stoppen. Anderzijds, het is niet de eerste keer dat zijn vriend iets wil wat hij ook heeft, of omgekeerd (gaande van zelf geknutselde papieren smartphones tot een koersfiets).  En op zich zag ik het hem wel zeggen : "Ik zou ook wel zo'n leuke rugzak willen".   De oudste gebruikt zijn rugzak echt regelmatig : als zwemtas, om zijn drankjes in op te bergen als hij gaat sporten, als kamprugzak, als logeertas, als boodschappentas, ...  Dus waarom ook niet ?


Terwijl ik vorige keren een oude versleten rugzak gedeeltelijk kon recycleren, kocht ik deze keer hier een nieuwe rugzak en had meteen alle nodige fournituren in één keer ter beschikking.  Het lostornwerk nam ik er graag bij.




19 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!! En 4,50 voor al die fournituren??? Dat zou ik ook wel lostornen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi, 't was blijkbaar een andere rugzak, ik wou persé een tweedelige rits (of hoe heet dat ?) die bovenaan naar elkaar toekomt. En dat is echt niet zo makkelijk te vinden, bovendien had ik dan nog alle andere fournituren niet ... En persoonlijk vind ik de gerecupereerde schouderbanden ook veel mooier en aangenamer om dragen dan zelfgemaakte schouderbanden.

      Verwijderen
  2. Ik dacht al, zoek dat alles maar eens bij mekaar! Goed id om zo te werken! Het zegt toch ook iets over hoe moeilijk is om aan fournituren aan een eerlijke prijs te geraken.
    Jorre had groot gelijk om ook een gepersonaliseerde rugzak te vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zeg! Ik kijk in de kringwinkel ook uit naar (rug)zakken om deels te recycleren, maar dit is een properder oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer tot een goed einde gebracht dank zij de juiste fournituren :)

    En uiteraard ook je fijne afwerking en mooie stofkeuze, zoals altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. denkt'zo een gepersonaliseerde rugzak wil ik ook' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof cadeau voor een ongetwijfeld toffe vriend. Slim bekeken van Mme Chapeau met een zeer mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi! ik ga vanaf nu ook op zoek naar goedkope rugzakken, ga de tip zeker onthouden!

    madebyelke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat noem ik nu nog eens een rugzak. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtexemplaar! Mooier dan je kan kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer zo mooi gedaan. Da's een graag geziene gast!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geniaal idee, zo voor de hand liggend eigenlijk maar toch zo "AHAAAA! Wat slim"!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. amaai, jij hebt véél geduld zeg!! tof!

    BeantwoordenVerwijderen