16 juni 2013

Het perfecte jongenscadeautje komt van bij Elisanna



Wat ben ik Elisanna dankbaar !  De timing waarop ze haar "bouw je eigen kamp - kit" postte was gewoon perfect !  Ik zat met mijn handen in het haar in mijn zoektocht naar een ideaal cadeautje voor een buitenspeelkind.  Want niet alleen de oudste mocht dit weekend naar het verjaardagsfeestje van zijn goede vriend, de jongste mocht op datzelfde moment naar het verjaardagsfeestje van zijn goede vriend.


Veel tijd was er niet om alles bijeen te zoeken, maar een combinatie van wat gekochte spulletjes en het gebruik van wat spulletjes uit de voorraad maakte het geheel uiteindelijk wel compleet.



De opbergtas werd hier wel afgewerkt met een tunnel waardoor een biaislint geregen werd.  Om het allemaal wat stoerder te maken, werden de naden met rode cordonnet doorstikt.





16 opmerkingen:

  1. Helemaal akkoord! Ik heb haar id dan ook direct gepind, want voor een jongen zijn de coole ideetjes schaars. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die kit ook zo fantastisch!! Onze jongens zijn te groot voor zo'n verjaardagsfeestjescadeautjes (maar ik vermoed dat ze het nog wel graag willen krijgen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw versie is ook super zeg!!! Waaaauw!!! En inderdaad een superorigineel kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit me volledig aan bij de rest.......je hebt er dan ook een mooie versie van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof! Ik had dat idee van Elisanna ook al gepind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Die van Elisanna had ik ook al gezien, maar deze is ook heel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt top voor een buitenspeelkind ! Die zal er vast en zeker heel blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat cadeau staat ook op mijn lijstje. Soms komen geniale ideeën echt op het juiste moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig idee was dat en ook jouw versie is supermooi! @

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super hé ! Die goede vriend was vast heeeeel blij met zo een super origineel cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was inderdaad een super idee! Ook jou exemplaar is ook supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond het ook zo'n leuk jongenskado, dus dat gaat zeker ook gemaakt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SUPER! Ideaal cadeau voor een buitenspeelkind!
    En hier had ik ook vanalles bijeen gesprokkeld, wat ik nog liggen had + snel gekocht in de winkel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen