2 juni 2013

Schoolfeest

Voor het aperitiefconcert van het schoolkoor werd gevraagd kleurrijke kledij aan te trekken.  Ik vroeg hen of ze niet hun nieuwe hemdjes zouden aantrekken.


"Kun je er niet nog een stukje afknippen ?", vroeg de jongste toen hij zijn exemplaar aantrok.  Niet echt verwonderlijk natuurlijk ... deze hemdjes zijn (onbedoeld) duidelijk op de groei gemaakt.



Er was even discussie over wie welke kleur mocht aantrekken, maar aangezien de groene versie bij de jongste helemaal op zijn knieën hangt, was dit probleem snel opgelost.






29 opmerkingen:

  1. Oooo, wat een knappe mannen, modellen! En in prachtige hemden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weeral zo schoon! zij gaan opvallen zenne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi, die hemden!
    (En je jongens ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, nog een stukje afknippen... Hij groeit er wel in, in dat schoon hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een knapperds in hun mooie nieuwe hemd !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie hemdjes en stralende jongens! Altijd leuk zo een assorti hemdje maar dan in een andere kleur!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke hemdjes! en ze groeien er snel genoeg in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind de hemdjes echt mooie, en dat ze op de groei gemaakt zijn dat kan ik, gezien het werk dat er in kruipt, je niet kwalijk nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! En zo op de groei, dat kan geen kwaad, dan hebben ze er langer geniet van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn superleuk ! Jij weet altijd leuke stofjes te kiezen voor jouw jongens. Heel apart maar steeds mooi. Hier was het vandaag ook schoolfeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh mooi zeg! Ik heb de blauwe variant hier liggen voor de meisjes, maar past dus duidelijk ook uitstekend bij jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schone jongens, die kerels Chapeau. En zo te zien gaan ze nog enkele schoolfeesten plezier hebben van hun kleurrijke hemdjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt en wat een leuke foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zien er om op te vreten uit in hun zebrahemdjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie hemdjes, de stofkeuze is ook weer super.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goh Jo, jij maakt tegenwoordig hemdjes zoals je hoeden maakt, of niet?? Prachtig!
    En wat heb je een mooi nieuw logo op je blog!!! Echt super, ik ben een pietsje triestig dat mijn blog zo weinig aandacht van me krijgt, jij maakt dat mijn vingers weer gaan jeuken.
    Even tijd gaan zoeken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey 'Marjo', ik dacht vorige week nog aan je ;-) ... Maar weet je, toen mijn jongens nog zo klein waren, blogde ik ook nog niet hoor, zou niet weten wanneer ik dat toen zou gedaan hebben ;-) Don't worry !

      Verwijderen
  17. Stoer met een tikkelje retro!! Knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke stof! Mijn oudste zoon is gek op zebra's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die stof is echt mega!
    Ze zien er net uit!

    BeantwoordenVerwijderen