10 juni 2013

Vaderdag op verzoek



Ik kreeg (last minute) de vraag of ik een zomerhemdje met korte mouwtjes wou naaien in frisse kleurtjes, met als enige extra voorwaarde : een puntkraag !
De papa in kwestie ontwierp mijn nieuwe bloglogo (waar ik trouwens superblij mee ben !) ... er werd zelfs niet getwijfeld over die vraag.


Ik trok met de mama in kwestie richting Stoffen Van Leuven om geschikte stof en knoopjes uit te zoeken.  
Op zondagochtend wou de oudste graag de boodschappersrol op zich nemen en fietste met een pakketje naar het juiste adres.






28 opmerkingen:

  1. Supermooi shirt en je logo is ook te gek!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Welk patroon gebruikte je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog altijd het Jacob-hemd van Burda, online gekocht, maar nu in een ander maatje en met een kraag die wat hertekend werd ;-)

      Verwijderen
  3. zeg jo jong, heb jij tijd teveel? of verveel jij je soms?
    zo mooi en zo ongelooflijk piekfijn afgewerkt, allemaal! stuk voor stuk...
    echt oink?!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb absoluut geen tijd te veel, maar hiervoor maakte ik maar al te graag wat tijd vrij ;-)

      Verwijderen
  4. Ooooooh, prachtig! !!!! En je logo is idd heel sjiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit hemd is ook al zo mooi. Jij kan er wat van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi hemd! Zou ik hier misschien ook nog verkocht krijgen ;-)
    En wat een knap logo! Die papa verdient een fris hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeee, ik heb dat stofje ook :) Ik had er niet meteen een hemdje in gezien, maar het is prachtig!!!! En verdiend, je nieuwe bloghoofding is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fraai! Hoe krijg je het toch zo snel voor elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. knap hemd, dat patroon schrijf ik op mijn lijstje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt wel knap hoor! Waar haalde jij je patroon van het mannenhemd (staat volgend jaar op het programma in de stikles en ik kan misschien al op zoek gaan naar het geschikte patroon ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oké, ik zie net dat iemand hierboven hetzelfde vroeg, en heb bij deze dus het antwoord al ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel prachtige, die stof heb ik ook, breng mij op een idee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooi hemd weer. En dat stofje is helemaal te gek! Weer een gelukkige man erbij ;.)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer eens heel onder de indruk, een hemdje maken vind ik niet makkelijk en best veel werk. Wederom heel mooi (net zoals het logo van je blog!)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zou ik voor die vader ook iets kunnen betekenen, opdat hij voor mij ......... Een prachig logo! @

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lekker retro!! Ga je ook bij Mertens in Melle?

    BeantwoordenVerwijderen