8 juli 2013

Broeken met een verhaal.


Het zit namelijk zo.  Ik kocht enkele maanden geleden de blauwe auto's van Echino.  Ik zag daar een broek in voor de jongste.  Navraag bij betrokkene leerde mij dat hij absoluut geen autobroek wou.
Onlangs passeerde die autostof opnieuw door mijn handen en vroeg ik aan de oudste of hij geen korte autobroek wou.  Een korte broek ... om het mooie weer te lokken, zeg maar.  Dus zo gezegd, zo gedaan.  De oudste trok meteen de volgende dag op schoolreis zijn nieuwe broek aan.


Als bij wonder zag de jongste dat het goed was en wou hij ook wel zo'n autobroek.  Allemaal goed en wel, maar de auto's waren ondertussen al serieus geslonken.  Pinterest bracht raad, bij In Den Beer kocht ik op goed geluk passende blauwe gabardine en een nieuwe autobroek werd geboren.  Tot de jongste ze zag ... de auto's moesten bovenaan komen, het blauw onderaan.  Zo'n broek wou hij niet !
Gelukkig is de oudste iets meegaander op dat vlak, dus stelde ik voor dat hij aan zijn broer vroeg om te ruilen.  Broerlief stemde meteen in, zolang er maar één van de autobroeken voor hem was.



En dat is zo het voordeel van korte broeken, die kunnen net iets makkelijker omgewisseld worden ... gelukkig maar !




17 opmerkingen:

  1. Heel knap!
    Ik kan het geloven dat kleine broer er plots ook eentje wou. ;-)
    Chance dat ze geruild konden worden, iedereen content!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke broeken en diplomatisch opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verhaal!! Maar toch met een resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Hetzelfde, maar toch net iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die passen in elkaars maatje? Best wel handig eigenlijk ;)
    Pluim voor de overredingstechnieken, daar moet ik nog wat in oefenen.
    En leuk om het verhaal erachter te lezen, genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo in 2 stofjes op deze manier is echt wel heel mooi en vernieuwend.
    Bij de eerste ben ik dan weer fan van het gestreepte paspelbandje! Ik denk dat er nog wel meer zal omgewisseld worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knappe broeken en tof dat de broers zo goed overeen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Na lang zoeken heb ik get stofje een tijd geleden gekocht in het zwart. Ik vond de blauwe niet. En ook gekocht voor een broek :-D
    Jou broeken zijn geweldig !! Worden die niet ooit te klein? *bloos* *kuch*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hilarisch! En toffe broeken, super voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, schitterend! Megatoffe broeken!!! Heb dat stofje hier in het groen liggen, maar weet nog niet goed wat ermee te doen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Keitoffe broeken.
    Perfect voor dit weer.

    Mooie foto's ook.
    Zo half.
    Goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, eigenwijze kinderen zijn zo zalig he, leuke broeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zonen blij, mama blij. :D Toffe broeken!

    BeantwoordenVerwijderen