27 juli 2013

De broek van meter Karen

De afgelopen 10 dagen brachten wij al wandelend door in het Zwarte Woud.  En met het warme weer dat ons voorspeld werd, werden hier last minute nog enkele zonnedeksels afgewerkt.  Graag had ik jullie al eerder fotografisch bewijsmateriaal tussen de bossen geleverd, maar onze logies bleken net iets minder wifi-toegankelijk dan we in gedachten hadden.  Dus met enige vertraging wordt u hier even overspoeld met wat blogpostjes.
 

Voor de oudste zoon werd de oude broek van zijn meter half verknipt en volgens dit voorbeeld omgevormd tot een pet helemaal zoals hij het wou. 


Als hij er mee had kunnen slapen, hij had gedaan ... zeker nadat hij er verschillende keren opmerkingen over kreeg (in het Duits, waar hij eigenlijk niets van verstond, maar door het gewijs had hij wel telkens door dat ze het over 'zijn klak' hadden).




12 opmerkingen:

  1. Gigantisch mooie pet.
    Daarmee wil ik ook best naar bed.
    (dat rijmt)

    Hopelijk zijn jullie uitgerust terug gekomen.
    Goed weer was allicht geen probleem.

    Mooie wandelingen gemaakt?

    En? Hoe is klak in het Duits?
    Deckel?
    Hut?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hut is hoed, dat weet ik ... maar mijn Duits is ook niet echt schitterend, dus eerlijk, ik snapte ook net iets als dat de afgeratelde zinnen over zijn pet gingen ;-)

      Verwijderen
  2. Oh Mann! Das ist aber ne geile Kappe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. joepie ...je komt dat ons leren ... jammer dat ik gisteren niet meer heb kunnen kletsen maar op 15/4 lukt het vast wel
    gr
    karoline

    BeantwoordenVerwijderen