29 juli 2013

Zomerpet voor mezelf

Een opgetrokken bolletje in zwarte fantasiesisol stond hier al maanden afgewerkt met hoedenlint ingenaaid.  Eigenlijk oorspronkelijk bedoeld als basis voor een ander hoedje, maar dit bleek op een fiasco uit te draaien en dus bleef ik met dat bolletje zitten.  Ik was er al langer uit dat ik er een klep aan wou, maar veel verder dan dat kwam het eigenlijk niet in mijn hoofd.


Tot ik het op een warme avond in mijn handen nam en besliste om het af te werken.  Ik ging op zoek naar passend materiaal (blauwe papierdraad en passende cordonnet) en enkele uurtjes later was het hoedje met klep afgewerkt.



Het ging mee bovenop de valiezen en hoewel ik ook nu telkens teruggreep naar mijn ideale zomerhoed in zeegras, leverde een bezoekje aan Freiburg wel even dit kiekje op.






1 opmerking:

  1. You might also like: leverde deze post op...
    Ook een heel leuk exemplaar!
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen