11 augustus 2013

Grote zus

Binnenkort wordt ons nichtje Sara grote zus.  Nu is ze nog even kleine zus, ook al werd ze onlangs al 6.  Al echt groot dus ... zo'n zus die zeker ook mee zal moederen.   De weken worden ondertussen afgeteld ... en wij zorgden ervoor dat ze al wat kan beginnen oefenen.



Natuurlijk zag ik hier het idee van de zwangere pop.  Maar zonder het boek van Tante hilde was het me natuurlijk nooit gelukt een zwanger buikje toe te voegen.
By the way, eenmaal bevallen en voorzien van ondergoed, zie je zelfs niets meer van die zwangerschap.  Welke vrouw zou dat niet willen ?


 Of je baby zalig dicht bij je dragen, terwijl je je handen vrij hebt ... zalig toch ?


En een feestelijker outfit, die mocht ook niet ontbreken natuurlijk ...


Gelukkige 6de verjaardag, Sara !






30 opmerkingen:

  1. OMG, die pop zou ik zelf nog willen krijgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi gemaakt! Topidee voor zo'n grote zus in spé

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stralende pop! Daar wordt de komende weken veel 'gemoederd'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moh, zo'n tof idee! Fantastische uitvoering ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend idee! Ga-ik-onthouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hier ook net een pop gemaakt, maar dan wel niet zo'n gesofisticeerd exemplaar als dat van jou. Dat is kei cool, dat kind-in-de buik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat geweldig!!!! Wat zal ze daar blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supertof! Zo'n pop zou ik als kind ook gewild hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige zwangere vrouw! Dat buikje na de zwangerschap is bij mij alleszins nooit meer goed gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw baby-in-de-buik, dubbel wauw voor alle mama-accessoires. Als kleine grote Sara nu nog niet voorbereid is op de kleine baby...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toch is het een beetje enge baby.... Maar de pop zelf en dan de gehele garderobe, geweldig leuk! @

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zalig!! t is een super idee! Ik ga dat even pinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gedaan!! Daar gaat ze volgens mij heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, da's wel een super-magisch cadeau! En echt weer aan alles gedacht, jij ben toch ongelofelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is wel super amai! Het perfecte grote zus cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend gewoon! Dat zouden ons meisjes hier geweldig vinden! De kleinste ( bijna 6 ) zit tegenwoordig borstvoeding te geven aan haar pop ...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Za-lig!!! Ik heb er ook aan gedacht om zo'n popje voor Fien te maken toen ik op pinterest tegen kwam. Maar dat is er dus niet van gekomen.
    Jou exemplaar is prachtig! En zo compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh nee,geweldig seg ! Mijn oudste dochter had zo een barbie tegen dat ze grote zus werd en vond die al geweldig.Deze is gewoon helemaal te gek !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waw, Jo, dat zal echt wel het allermooiste cadeau zijn dat ze zal krijgen!!! Hoe tof gedaan met dat babytje en die zwangere buik. En ja, misschien wenste ik ook wel dat ik zo'n poppefiguur had dat ik met kleren aan en baby's eruit alles kan verstoppen... LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een knappe dame, mét prachtbuik en -baby. Ook garderobe en accessoires mogen er zeker wezen. Tegen dat babybroer/-zus geboren is, is kleine Sara een volleerde mama :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kleine Sara is binnenkort helemaal klaar om grote zus te worden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O wat is dit schattig! Heb bewonderend je naaisels van de afgelopen 2 maanden bekenen, geweldig! Het paarse hoedje, het overhemd, de short, jouw jurken, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen