8 augustus 2013

Omslagsjaal

Het is ondertussen al even geleden dat janusje een prachtige omslagsjaal postte.  Ik was eigenlijk zelf al een tijdje op zoek naar een mooie omslagsjaal.  Dit leek mij zalig voor op frisse zomeravonden.  
Wat was ik blij toen janusje mij spontaan mailde en voorstelde om me het patroontje te bezorgen.  Ze wou dit uitzonderlijk wel eens doen omdat het patroontje - afkomstig uit een japans boekje - zo moeilijk te verkrijgen was.


Maanden geleden startte ik met haken, maar we moeten daar eerlijk in zijn : de zomer bleef eerst uit waardoor ik niet echt nood had aan zo'n omslagsjaal.  Tijdens het verlof werd ze verder afgehaakt maar toen was het zo warm dat ik weer geen omslagsjaal nodig had.  En nu was het perfecte moment gekomen om alle draadjes in te stoppen en de sjaal te "blocken".


Dankjewel janusje voor het patroontje !  Ik ben echt superblij met mijn nieuwe omslagsjaal ! 




15 opmerkingen:

  1. wow, die is mooi! jammer dat ik niet kan haken :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, wat een fantastisch project is dat!!! Daar zal wel héél wat tijd en energie in gekropen zijn! Breng hem volgende week maar mee, dan steken we 's avonds wat vuur in gang en kan je lekker aan het kampvuur zitten met je mooie omslagsjaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meestal ben ik geen fan van gehaakte dingen, maar deze vind ik echt mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amaai mooi! Wil ik ook lol! Haken doe ik niet, is niet echt mijn ding maar hiervoor zou je het toch overwegen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, stekenpatroon is erg mooi! Welk garen heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie sjaal!!! Echt prachtig!
    Liefs, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi! Daar moet je toch oneindig veel geduld voor hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi en fijndat Janusje dat patroon leverde. @

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haken, dat is nu iets waar ik geen steek van kan. Ik ben dus altijd vol bewondering voor mensen die in zoiets slagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen