28 augustus 2013

Unblogged ...

... en daarmee treden we meteen even in haar voetsporen met een reeks unblogged projecten.


Pas gestikt toen het eindelijk warm begon te worden.  Veel gedragen, zelfs nu nog.  Veel de wasmachine gezien.  Nu alleen nog beter leren hoofdrekenen en hopen dat we dan geen naden meer krijgen vooraan in de stolpplooi, maar achteraan ... wat de bedoeling was.  Maar meer dan drie meter van de zorgzaam bewaarde stof  'Pick A Bunch Yellow' van hier in een hoek gooien, kon ik echter niet over mijn hart krijgen.






23 opmerkingen:

  1. Staat je goed!
    Mooie stof, er kruipt wellicht veel stof in die plooien!
    Hopelijk nog een mooie nazomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Unblogged, zo ligt hier ook nog een voorraadje :-) De zorgvuldig bewaarde 3 (!) meter heeft een mooie bestemming gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kan ik geloven, dat je jurkje de binnenkast van je kleerkast nog niet heeft gezien deze zomer. Ziet er een heel luchtig en handig model uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig assorti met je birckenstocks! Leuk om je eens helemaal te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de kleur staat je goed, mooi!
    jo uit de anonimiteit, hip hoi :-)
    nu vooral veeel foto's met hoedjes op jouw hoofd ipv op je 'pashoofd'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hebben we nochtans ook al eens gehad hoor ;-)

      Verwijderen
  6. Moooooi! En hoera voor Jo op de foto! (Ben ik nog lang niet aan toe.)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, da's een schoontje! En wat betreft de 'unblogged': ik heb 39 blogconcepten op dit moment, serieuze achterstand dus :) (natuurlijk niet alleen projecten, maar toch)
    En inderdaad, leuk om je eens helemaal te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n vrolijke jurk! En zo'n unblogged reeks, een wreed goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow!!!!! superjurk zeg ik. (hier ook een hele hoop 'unblogged'...)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Zo'n hals staat jou alleszins veel beter dan mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwh! Heel mooi! Al lijkt het mij geen gemakkelijk stofje om te verwerken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schoon! En 't staat je goed, ik hoop dat je het nog wat langer kunt dragen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi zeg! en leuk om je eens te zien op de foto :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh! heel mooi! en die naad valt nie op jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijk kleedje, het staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als ik Frank Deboosere mag geloven zal je er volgende week ook nog veel geniet van hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schoon! Kledij voor mezelf, daar ben ik nog niet aan toe... Zwangerschapskilo's;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooie jurk!! het staat je beeldig. Fris en zomers.
    patroon van jezelf of elders??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oorspronkelijk uit een Burda uit de bib, maar het bovenstukje werd al een aantal keer aangepast (geen uitgesneden rug, halsuitsnijding vooraan wat verlaagd, mouwuitsnijdingen werden aangepast) en nu het onderstuk dus ook ... dat je eigenlijk het oorspronkelijke patroon er nog amper in herkent.

      Verwijderen