11 september 2013

Pied de poule

Het ziet er nu al naar uit dat het najaar weer druk wordt voor JoChapeau, maar zo hebben we het graag natuurlijk.  En dus worden er weer volop hoedjes geproduceerd.


Bij dit retrohoedje in merinowolvilt lieten we de pied de poule print volledig tot zijn recht komen zonder extra toevoegingen.  De vorm van de mal spreekt ook voor zich.  Puur en eenvoudig, zo heeft JoChapeau het graag ...


Drukke tijden betekent ook wat nieuwigheden.  Zo kunt u JoChapeau nu ook volgen op facebook.  Het andere grote nieuws hou ik voor één van de volgende keren, er is namelijk nog wat werk aan de winkel.






18 opmerkingen:

  1. Mooi! Benieuwd naar uw bezigheden :) mss een hoedjeswinkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hoedjeswebshop Jo...? Ben benieuwd hoor... Dit is alvast weer een heel leuk exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtexemplaar weer! Doet weer verlangen naar herfst... En kom maar op met dat nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alweer groot nieuws? Een boek? zodat wij binnenkort allemaal hoedjes naaien? Nee, volgens mij leert ge dat niet uit een boek. Zo'n schoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer magnifiek! Met zo'n talent, ik ben benieuwd wat de plannen zijn. Veel succes alleszins!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, ik heb hier zo een stil vermoeden :-). Succes alvast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben nooit zot geweest van pied de poule maar ik begin het stikkesaan graag te zien. En het moet gezegd: deze is magnifique!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. skone!!!! En uiteraard al fan op FB enne ... de winter kan hier nie rap genoeg zijn om mijn hoedje ne keer te dragen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi. Maken jullie ook hoedjes op,maat ?

    BeantwoordenVerwijderen