14 september 2013

Speciaal verzoek

Enkele weken geleden kreeg ik een heel speciaal verzoekje.  Of ik geen wintersetjes (vliegeniersmuts en sjaal) wou haken die pasten bij de pas gekochte jassen voor volgende winter?  Er werd wat over en weer gemaild.  De kleuren op de foto's van de jassen werden vergeleken op het scherm.  Ik vond geschikte kleurtjes zachte warme merinowol ... en toen kon het vele haken beginnen.



Moet het gezegd dat ikzelf heel erg trots ben op deze setjes.  Ooit moet ik voor mijn eigen zonen ook eens zo'n sjaals haken passend bij hun mutsen !



En vandaag kreeg ik een mooie foto in mijn mailbox van superenthousiaste jongens met hun jas, muts en sjaal.  Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht.




23 opmerkingen:

  1. en ze doen hun mutsen niet meer uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg, de kleurencombi's vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ben ik jaloers en ik vertrek binnen twee weken naar turky en wilde zeker zo muts , zal een ander moeten zoeken,maar echt wel mooie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi hoor! Ik wou dat ik het geduld had om zoveel te haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er helemaal weg van!

    Ps: bedankt voor je pakketje groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, ze zijn super leuk! Toffe kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh, ongelofelijk alweer! Gij moet uw handen laten verzekeren tegen ongevallen! Zo knap afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op dat haaktalent van jou ben ik toch echt jaloers, helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé wat leuk, zo'n bericht lezen. Die glimlach van hen is vast besmettelijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super knap, ik ben geen fan van gehaakte musten. Maar deze, die zijn gewoon top!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei knap! Dat ik deze nu pas ontdek. Allé, niet dat ik kan haken, maar ik zou die alleen al voor de schoonheid pinnen :)

    BeantwoordenVerwijderen