4 september 2013

Unblogged

Nu het nog even blijft zomeren ... kunnen we nog even blijven genieten van een ander zomermaaksel.



Volgens hetzelfde principe gemaakt, maar deze keer met een rimpelrok.  Alles in een heel mooi Petit Pan stofje van De Stoffenkamer


En ja hoor, zo'n rimpelrok of plooien werken nu niet echt verslankend.  Ik kreeg dan ook af en toe de vraag of ik wat aangekomen was (wat ook wel het geval was eigenlijk), maar laat ons het er op houden dat het wel heerlijk licht aanvoelde afgelopen zomer.





21 opmerkingen:

  1. Hay!
    Super leuk! Ik hou zo veel van rimpelrokken!
    Wat heb je dat netjes gedaan!
    Enne laat de mensen hun "aangekomen" mening maar voor zich houden! Het staat je prachtig!
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook leuk hoor! En ben ook niet zo op de hoogte van wat wordt verondersteld te verbreden en wat niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ikke wel hoor ... maar ik wou gewoon eens een jurk met plooien en één met rimpels. Punt.

      Verwijderen
    2. dan maak je dat gewoon :)
      ik vind het 'em leuk ;)

      Verwijderen
  3. Rimpelrokken zijn de max! Een gemak voor de fietsende/achter-kinderen-rennende/wandelende, kortom actieve doch stijlvolle dame. En in Petit Pan hoeft niemands aandacht naar die optische illusie te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar hoef je je helemaal niet van aan te trekken! Zo lang het maar makkelijk zit en goed zwiert :-). Dat kleur staat je trouwens heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind je er toch mooi uitzien. Het zal ook mooi zijn deze winter met kousen onder en een golfje erbij! schoon stofke hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. héél mooi!!!! En al van dichtbij gezien ;-) Dat kleedje staat je wel héél goed hoor! Ik zou ook wel eens zo'n zwierkleed willen maken, ik was er vroeger verzot op ;-) Maar als jij beweert dat het verbredend werkt, hum, laatst dacht iemand dat ik terug zwanger was, dus misschien beter bij afslankende modellen houden voor mij ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is toch een heerlijk stofje hé... en jouw kleedje mag er zeker zijn, het staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je heel goed vind ik! Prachtig kleedje en dat stofje is heerlijk mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whow, zo mooi. Ik dacht altijd dat een jurk met die stof meer op een schort zou lijken. Ik moet mijn mening herzien. Het is echt prachtig! (Eh …waar haal jij al die tijd vandaan?)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij staat je prachtig! Heel mooi stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schoontje weer! En rimpelrokjes en kleedjes zijn zo plezant om te dragen. Reden genoeg om die optische gevolgen inderdaad te negeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als je je goed in je vel voelt, draag je gewoon wat je wil. Zoals dit prachtige kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dat het je goed staat. Ben verzot op die kleur.

    BeantwoordenVerwijderen