21 oktober 2013

Er ligt hier iets klaar voor jou!

... kondigde Paspelpoes An aan.  En wat ! ... het moet zowat de specialiteit zijn van die Paspelpoezen ! 


Voor de eerste keer deed ik van "swap".  Ik stuurde pilotenmutsen op voor haar zonen en ik kreeg een heus deken opgestuurd.  Een heerlijk deken in een zalig petit panneke met een fluweelzachte paspel en lekker zacht schapenvachtjesfleece.
Een idee hoe content ik hiermee ben ?  Supercontent !  


Hoeveel keer liet ik al niet weten in blogland dat er ook zo'n deken op de naaiplanning stond ?  Toch kwam er telkens weer iets anders tussen.  Maar vanaf nu zullen hier uren doorgebracht worden onder dit prachtdeken !


Want wees maar zeker, geen enkele van mijn mannen wil vertoeven onder een bloemendeken ! 
An, dikke dikke merci !  Ik ben gewoon rotverwend.  Ja, ik besef het ...





24 opmerkingen:

  1. Heel graag gedaan! Ik ben even content met mijn kant van de swap :-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, zie ik daar toch sokken in wording?
    Veel breiplezier, daar onder je mooie dekentje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan kan jij des te meer genieten van dit mooie deken. Zo heerlijk zacht en warm ziet het eruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat nen schonen! Rotverwennen mag ook wel nen keer ;) Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zalig!!!! Heel mooi en heel meisjesachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zalig dekentje. Ik heb er hier ook zo een, dat ik niet zal moeten delen met mijn mannen. (roze met bloemen). Af en toe mag dat wel eens he.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah leuk, een dekentje helemaal voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het voordeel van een bloemendeken in een mannenhuis. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superswap!
    Hihi, ideaal die bloementjes, zo heb je er altijd één voor jou alleen! Maar er kan er wellicht altijd eentje bij om te knuffelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zal wel zijn dat ge content zijt! Prachtig is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo zalig!!! Ik kan me de gezelligheid in je zetel zo voorstellen! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. sjansaar zo'n schoontje, maar gij verdient dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amai, dat ziet er zalig uit ! Veel plezier ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mmmm, zo gezellig onder dat mooie dekentje!
    Groetjes, Nienke

    (Je reageerde onlangs nog op nienkemaakt... Bedankt!)
    Vanaf nu is het: www.nienkado.blogspot.be ! Welkom ;)

    BeantwoordenVerwijderen