1 oktober 2013

Groot nieuws

Want JoChapeau opende een DaWanda webshop.
Iets wat al meer dan een jaar steeds opnieuw achteruit geschoven werd. Maar nu ik mij eigenlijk al enkele maanden een afgestudeerd modiste mag noemen, kon ik dit echt niet blijven uitstellen. 
Iets wat op de planning stond tijdens het verlof deze zomer.  Een prachtige zomer, waarin vooral genoten werd van het mooie weer.  Na de verlofperiode dan maar. Ik gaf mezelf nog even een extra schop onder mijn kont en vulde de afgelopen weken de webshop met wat er al allemaal klaar lag voor het komende najaar.


Tussendoor haakte ik ijverig voort, want zondag vinden jullie JoChapeau al op Karamblas in Kortrijk en niet veel later trekken we de andere richting uit om present te zijn op HandgeMa(r)kt in Genk.

En deze nieuwe muts wil ik jullie ook niet onthouden.  Het is een tijdje geleden dat ik breien met haken combineerde, nu werkte ik af met passende grijze knopen waarvan zsazsazsu me het ultrafijne haakwerk binnenin bezorgde. 






54 opmerkingen:

  1. Leuk! Hier staat een winkeltje ook al een tijdje op de planning, maar er komt ook wel altijd iets tussen :) Fijn dat jij de stap gezet hebt! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat! wordt zeker een groot succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super , geweldig ... mega veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige shop, en zo vol, wat een werk! Zodra ik weer in de seizoenen kom te wonen, kom ik mutsen bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai gij, zo'n grote stap! Dikke proficiat en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, proficiat met je mooie winkel! En met je afstuderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai nog nie, groot nieuws! Een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dikke proficiat! En wat een superinitiatief! In jouw mooie webwinkel zal ik zeker eens passeren! Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw super! Van harte gefeliciteerd! En dat nieuwe mutsje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, heb al even gekeken en ziet er superleuk uit! Mocht het hier niet altijd redelijk warm zou je een goede klannt aan me hebben! Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Jo, je winkeltje is prachtig geworden! Ik zou nog niet kunnen kiezen, zoveel moois!!! Dat t een groot succes mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel succes met deze nieuwe uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel succes, je hoedjes (zeker de vilten) zijn echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Geweldig! Mag ik vragen waarom je gekozen hebt voor Dawanda en niet voor bv Etsy?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. omdat ik vorig jaar vanuit DaWanda zelf de vraag kreeg naar aanleiding van DaWanda Nederland en toen daar op gelanceerd was bv, omdat ik in het verleden al klanten had in Nederland bv, samenloop van omstandigheden, zeg maar.

      Verwijderen
    2. Ik heb stiekem al een favoriet! ;-) Maar hoe kan je weten of een hoed je past? Je hoofdomtrek meten?

      Verwijderen
  15. Wat een mooi blog heb je. ben gelijk volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat! Dat gaat een succes worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat prachtig die mutsen!
    Gefeliciteerd met je Dawanda-winkeltje! Wens je veel creatieve inspiratie en ik duim voor je dat je winkeltje een daverend succes wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. fantastisch ! ik ga zeker een kijkje nemen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waw, wat een vrolijke kleurrijke webwinkel!!! Héél veel succes hé! Ik ben alvast klant in spe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een dikke proficiat ! Je doet dat schitterend ! Veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauww!! Proficiat! En kei-veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met je prachtige webwinkeltje!
    Als alle commotie rond Pateekes ziekenhuisopname achter de rug is, zal ik ZEKER je shopke eens een bezoekske brengen!
    Mijn Pateeke zou super staan met zo'n pilotenmuts....begint maar vast te haken ( nen drie-jarige met nen dikke kop...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige zaken in je shop! jammer dat ik geen "hoedenhoofd" heb. Veel succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat! En heel veel succes ermee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat! Ik ben al eens een kijkje gaan nemen... mooi! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. proficiat met je webshopje ben al eens gaan piepen, en ziet er geweldig en kleurrijk uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dikke duim en heel veel succes gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. super! Dat wordt zeker een succes, proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk! Je blogpost en het feit dat je een winkeltje opende! Veel plezier en succes op DaWanda, als we ooit ergens mee kunnen helpen, dan geef maar een gil :) Groeten, Jussi

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Daar zal je heel wat mensen blij mee maken! Succes hoor, ik ga je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dikke proficiat! Dat gaat gegarandeerd een groot succes worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Waw!! mega onder de indruk!
    Als ik dit weekend niet in Kortrijk geraak, bestel ik via de webshop!!
    Proficiat!!!!
    Gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh, ik ben blij dat te lezen, aangezien ik al zo vaak heb zitten kwijlen op uw creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd Jo
    Modiste, heel erg verdiende titel!!!!!
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een dikke proficiat!
    Die gestikte hoedjes in vervilte wol zijn zo mooi! Ik zou er zo eentje kopen, ware het niet dat ik gezegend ben met een krullebol die niet meer zo toonbaar is wanneer die platgedrukt werd in een hoofddeksel.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. eindelijk de tijd gevonden om eens een kijkje te nemen in jouw shopje.... zo leuk allemaal! ik ben zwaar fan van de pilotenmutsen en ooit maak ik er zelf ook een... ooit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen