22 oktober 2013

Syrië 12-12 : Win een workshop 'vilten hoedje maken' bij JoChapeau

Wie een beetje thuis is in blogland, zag al meerdere acties voor Syrië 12-12 passeren.  Het begon allemaal met dit.  Maar vooral hun actie deed mij aan het denken zetten.
Had je er altijd al van gedroomd om boven de stoom te hangen en je eigen vilten hoedje te kunnen maken ?  Grijp dan nu je kans !  Gooi minimum 4 euro in de pot en ding mee naar een workshop in 'het washok' van JoChapeau.  



Ik begeleid je persoonlijk tijdens het maakproces.  En na deze tweedelige workshop (een hoed moet tijd hebben om te drogen tussendoor) ga je met je handgemaakte eigen vilten hoedje naar huis.

Wat moet je daarvoor doen ?
Ga naar de actie van JoChapeau voor Syrië 12-12.  Stort minimum 4 euro (of meer natuurlijk) op de rekening van Syrië 12-12 en vergeet zeker niet de bevestigingsmail van deze storting (of een kopie van het bankuittreksel bij overschrijving) door te sturen naar jochapeau@hotmail.be.  Je krijgt van mij een tombolanummer die mee in de tombolapot gaat.  Als het eindbedrag bereikt is, wordt een nummer getrokken en mag jij misschien wel je eigen hoedje komen optrekken bij JoChapeau in Laarne (in de buurt van Gent).

Edit : Het doelbedrag werd bereikt en deze actie werd afgesloten.  De winnaar wordt na 11 november bekend gemaakt.




17 opmerkingen:

  1. Dat storten dat gaat wel lukken, maar naar gent afreizen voor een tweedaagse workshop..... Dat zou geweldig zijn, maar gaat helaas niet lukken. Wel een fantastisch leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit is echt een waar ik zeker wil aan mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zou ik echt wel eens héél graag doen, zo'n hoedje maken! En dat in combinatie met twee gezellige kletsavonden ;-) Ik stort zo vlug mogelijk die 2 euro en dan maar duimen hé... Kunnen we onze kansen vergroten door bijvoorbeeld 10 euro te storten ;-) ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onrechtstreeks wel he ... hoe minder nummertjes) mensen in de pot, hoe groter de kans dat jouw nummertje getrokken wordt ...

      Verwijderen
    2. okido, we zullen dat eens in orde brengen ;-)

      Verwijderen
  4. Wat plezant! Jammer genoeg is Laarne voor mij ook wat ver, anders ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee ! Volgens mij ga je het doel van €120 vlotjes halen. Net als Hilde ga ik ook mijn kansen verhogen door meerdere lotjes te kopen. :-) Wie wil nu niet zo'n hoedje leren maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awel, dat vind ik nu een wreed tof initiaitief! Geld overgeschreven, nu hopelijk nog winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vergeten jullie zeker niet de bevestigingsmail door te sturen zodat ik jullie een tombolanummer kan toekennen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb 5 euro gestort... maar Laarne is ook voor mij iets te ver... graag gedaan hoor!

    Zal de overschrijving doorsturen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De data zijn in overleg vast te stellen? Dan ga ik er voor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor !!! Met wie gewonnen heeft neem ik contact op en kijken we samen wanneer we kunnen samenkomen. Als het eventueel op één dag moet, zoeken we samen naar een oplossing ;-)

      Verwijderen
  10. Hola jo,

    Mijn naam is Ann en ben woonachtig in Laarne. Nog niet zooo lang , bijna twee jaar.
    Toevallig ook viltster, geef workshops op locatie en verplaatsing, aan kinderen en volwassenen.

    Vandaag botste ik op een affiche van bosmarkt maar ben helaas te laat.Ik heb dit weekend een vilt tweedaagse en dus volzet. Ik probeer mijn man en 4 kinderen te mobiliseren om een kijkje te komen nemen op de bosmarkt.
    Toch zou ik het fijn vinden om je te leren kennen, en om info te ontvangen over een mogelijk volgende markt en dergelijke.

    Alvast een fijn weekend
    vriendelijke groeten, Ann Marien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Ann, zo leuk ... toevallig wil ik ooit ook wel eens leren vilten ... stuur me gerust eens een mailtje !
      Groetjes, Jo

      Verwijderen